Nu är det ju viss skillnad i kvalifikation, ansvar, lön, studieskulder och en hel del annat mellan flygplanspiloter och taxichaufförer...Håller med. Särskilt som taxichauffören som kör till ARN behöver blåsa för att kunna starta bilen...
Utveckla gärna.Nu är det ju viss skillnad i kvalifikation, ansvar, lön, studieskulder och en hel del annat mellan flygplanspiloter och taxichaufförer...
Vilken del är det du inte ser skillnad i?Utveckla gärna.
Och just därför borde piloterna testas oftare...Nu är det ju viss skillnad i kvalifikation, ansvar, lön, studieskulder och en hel del annat mellan flygplanspiloter och taxichaufförer...
Vad skulle vara stressande, att inte få vara berusad på jobbet? Lite märkligt uttalande kan jag tycka.But not everyone agrees that breathalysing is the way forward. In a blog post, Dr Rob Hunter of the British Airline Pilots Association (BALPA) wrote: “We believe this testing could lead to emotional distress of pilots”.
Kan man tycka men så tycker finska sjömansunionen oxå, det är din rättighet att få drick typ bastuöl när du är ombord anser d, man kan ju bli helt trött när vi har 2018 å attityden är så ännu. Å inte behöver medlemmarna ställa upp på alkotester heller fastän d e i tjänst, tragiskt å frustrerande för personer i förmansställning som strävar till en alkoholfri arbetsmiljö! Mina 5 cent i denna debatt, nu e d helg å ledigt så skål vännerVad skulle vara stressande, att inte få vara berusad på jobbet? Lite märkligt uttalande kan jag tycka.
Håller med. Särskilt som taxichauffören som kör till ARN behöver blåsa för att kunna starta bilen...
Nu är det ju viss skillnad i kvalifikation, ansvar, lön, studieskulder och en hel del annat mellan flygplanspiloter och taxichaufförer...
Utveckla gärna.
Vilken del är det du inte ser skillnad i?