Tycker det är skandal vad usel poäng-utdelning det är på alla youth-biljetter eller under 26 biljetter. från tusental i poäng till ynka hundratal. riktigt dåligt.
Som du säger är det fel tråd och blir OT så ta det i rätt tråd så blir det lättare för alla att läsa och hänga med i trådar som håller sig till ämnet det ska diskuterakanske fel tråd men det gäller även poängen på vanlig SAS Go för vuxen också. haha från 6k poäng för en flygresa till 200-600 poäng. Men dom ställer ändå samma krav haha skrattretande är det.
omöjligt att hitta rätt tråd så där har du en jävligt enkel anledning.
Nja, ibland kan det vara svårt att hitta rätt tråd, men om du söker på "sas sänker poäng" så kommer den mer rätta tråden fram ganska tidigt.omöjligt att hitta rätt tråd så där har du en jävligt enkel anledning.
Så hur mycket poäng borde man få för en resa som kostar 649SEK? Tusentals eller ett hundratal?Tycker det är skandal vad usel poäng-utdelning det är på alla youth-biljetter eller under 26 biljetter. från tusental i poäng till ynka hundratal. riktigt dåligt.
10 000 EB tycker jag då det är vad AVIS gav för nästan samma kostnad, kan sänka mig som lägst till 8000 EB men där går gränsen...Så hur mycket poäng borde man få för en resa som kostar 649SEK? Tusentals eller ett hundratal?
Bra poäng ändå! Jag tycker det är minst sagt konstigt att SAS strör EB-poäng till partners och sänker för egna trogna resenärer...eller?10 000 EB tycker jag då det är vad AVIS gav för nästan samma kostnad, kan sänka mig som lägst till 8000 EB men där går gränsen...![]()
Fast AVIS betalar väl lite lika mycket skatter som SAS på det beloppet? Och deras affärsmodell är rätt annorlunda.10 000 EB tycker jag då det är vad AVIS gav för nästan samma kostnad, kan sänka mig som lägst till 8000 EB men där går gränsen...![]()