Samosaguas
Medlem
Ja det borde du få.Jag har ett Elite kort (betal) idag, om jag nu skulle byta till kreditkortet, kommer jag även få 20000 nya statusgrundade poäng ?
Ja det borde du få.Jag har ett Elite kort (betal) idag, om jag nu skulle byta till kreditkortet, kommer jag även få 20000 nya statusgrundade poäng ?
Jag har bland annat ett betalkort premium. Har fortfarande fått nån info på mail eller brev om detta vilket känns skumt. Har alla andra fått ”officiell” info?
Jag har Elite betalkort och jag fick info först idag. Gissningssvis så informerar de stötvis.Även jag har betalkort och inte fått någon info heller.
Nej.Vänligast läs ett par poster bakåt i tråden, där är frågan redan ställd och besvarad flera gånger om.
Tack. Enligt kundtjänst (!) så är det dock nej...Det går säkert bra. Prova, är ju gratis första 3 månaderna.
Inte så bra att ringa och fråga om saker som kan fungera till ens fördel.Tack. Enligt kundtjänst (!) så är det dock nej...
Jo då alternaivet är att ligga kvar på både betal- och kreditkort Elite.Inte så bra att ringa och fråga om saker som kan fungera till ens fördel.
Jag skulle inte tro det är ett problem för dig få åtminstone 300kkr i kredit, så om du inte spenderar stora delar av den miljonen fördelat på några enstaka månader borde det nog gå bra.Då får man nog stanna kvar på 3757 för jag har spend på + miljonen/året och man orkar ju inte ha en fast gräns ...
Och det går ju även att betala löpandeJag skulle inte tro det är ett problem för dig få åtminstone 300kkr i kredit, så om du inte spenderar stora delar av den miljonen fördelat på några enstaka månader borde det nog gå bra.