CJR
Medlem
Vore trevligt, men mitt rum ger inte lounge-access : ( Kan säkert styra upp något ändå!Då är vi minst tre hittills, kanske läge för en mini-BC-träff i loungen? ;-)
Vore trevligt, men mitt rum ger inte lounge-access : ( Kan säkert styra upp något ändå!Då är vi minst tre hittills, kanske läge för en mini-BC-träff i loungen? ;-)
Harbour Grand HK bokat och klart.Har också bokat 6/12 ut och 10/12 hem med SAS.
Kommer nog att boka Harbour Grand.
Önskar dig lycka till att komma ihåg att åka till flygplatsen på lördag kvällJag hänger på tydligen
6:e Dec SK407, SK965
9:e Dec SK966, SK1416
Tack, men det ska nog inte vara något problem och reser bara med carry-on så man får väl dra med sig den på kvällenÖnskar dig lycka till att komma ihåg att åka till flygplatsen på lördag kväll![]()
Efter närmare eftertanke. Sitta i plus och vara ett dygn i HK är lite magstarkt så bokade om till hem den 10:e.Önskar dig lycka till att komma ihåg att åka till flygplatsen på lördag kväll![]()
Sitta i plus och vara ett dygn i HK är lite magstarkt
Börjar bli en ansenlig skara, undrar vad hotellet tror om alla dessa svenskar som bokar samma datum.Också bokat Harbour Grand HK!![]()
Vad gör man inte för en ungdomsbiljett?Själv flyger jag till HK i GO senare i oktober. Blir ca 10h på plats innan jag vänder hemåt igen![]()