Senaste nytt

Inofficiell BC träff Hong Kong 8e dec 2018

Hafermann

Medlem
Har bokat in mig på Grand Harbour HK. Känns som ett prisvärt alternativ.

Vet någon om det är inträde till Ozone Bar? Om inte är det ju lätt mer värt att ta sig upp där och skippa SKY100 som ligger 17 våningar lägre.
Grand Harbour är ett bra och trevligt hotell. Det enda jag tyckte var märkligt där var att man har en gigantisk reception, som inte har en enda sittplats. Kändes märkligt, men annars bra standard. Enjoy!
 
  • Gilla
Reactions: CJR
Grand Harbour är ett bra och trevligt hotell. Det enda jag tyckte var märkligt där var att man har en gigantisk reception, som inte har en enda sittplats. Kändes märkligt, men annars bra standard. Enjoy!
Även jag gjorde en preliminärbokning där, kändes prisvärt. Framförallt då Hilton har dålig närvaro i HK och man därför inte behöver jaga poäng.
 

Viking75

Medlem
Surfade in här idag och fick för mig att försöka klämma mig in!
Det är lite tufft med tider då jag borde försöka komma med SAS flighten som går söndag natt. Men det förstör ju liksom lördagsträffen!!
Som jag ser på det så är kan detta kompenseras med Palmens förslag om Champagne brunch på söndagen på Ozon. Då måste jag ju faktiskt åka hem en dag senare...
Är alla på sidan 1 fortfarande på? Jag funderar på att åka dit den 6 december!
 

palmen

Moderator
Surfade in här idag och fick för mig att försöka klämma mig in!
Det är lite tufft med tider då jag borde försöka komma med SAS flighten som går söndag natt. Men det förstör ju liksom lördagsträffen!!
Som jag ser på det så är kan detta kompenseras med Palmens förslag om Champagne brunch på söndagen på Ozon. Då måste jag ju faktiskt åka hem en dag senare...
Är alla på sidan 1 fortfarande på? Jag funderar på att åka dit den 6 december!
Jag har inte hört om några avbokningar så jag gissar på att det stämmer någorlunda bra i alla fall.
 

henrik l

Medlem
Trevligt initiativ. Sätt en kommer kanske på mig. Får i så fall bli som för två år sedan, får hänga på några timmar under eftermiddagen.

Ändra till kommer. Ska på konferens i Sydney, biljetter bokade. Kommer till HKG på fredag men lite möten inbokade. Sedan åker jag med BA 23.45 på lördag kväll och vill givetvis njuta lite av Cathay Wing/Pier first. Men som sagt, under em kan jag vara med ett tag,
 

palmen

Moderator
Ändra till kommer. Ska på konferens i Sydney, biljetter bokade. Kommer till HKG på fredag men lite möten inbokade. Sedan åker jag med BA 23.45 på lördag kväll och vill givetvis njuta lite av Cathay Wing/Pier first. Men som sagt, under em kan jag vara med ett tag,
Vi tar det lugnt vid beer bay och vinkar av dig när vi drar vidare om du inte vill maxa tiden med dryck inne i Hong Kong och skippa loungen ;)
 
Toppen