Det ska betalas ut en välkomstbonus under september månad till oss som signade upp för kortet under en period innan 31 maj 2018 (finns info om den i en annan tråd här på forumet). Både jag och sambon hakade på den kampanjen. Min gissning är att det strulat till det i systemet då den bonusen bara ska betalas ut till vissa av kortanvändarna.hum.. inga poäng än.. "Anyone, Bueller, anyone?"
Det ska betalas ut en välkomstbonus under september månad till oss som signade upp för kortet under en period innan 31 maj 2018 (finns info om den i en annan tråd här på forumet). Både jag och sambon hakade på den kampanjen. Min gissning är att det strulat till det i systemet då den bonusen bara ska betalas ut till vissa av kortanvändarna.
Lite off-topic, men får du inte en hjärtattack när du ser vad skatter och avgifter uppgår till? Jag funderar på att undvika Lufthansa-gruppen (dock inte Miles & More-gruppen, t ex LOT är helt ok) när jag använder mina Miles & More-miles.Samma som Bjorkroth... idel väntan här hemma så man kan få unna sig en Meilenschnäppchen.
Tack för tipset. Ja vid de skatterna och avgifter är det inte värt att använda kortet. Skall titta på detLite off-topic, men får du inte en hjärtattack när du ser vad skatter och avgifter uppgår till? Jag funderar på att undvika Lufthansa-gruppen (dock inte Miles & More-gruppen, t ex LOT är helt ok) när jag använder mina Miles & More-miles.
Tips på bästa användning? Samlade på mig en bra hög med poäng i höstas när det var 1poäng/krona.Rätt använt är det fortfarande en helt OK deal. Det finns absolut billigare awards, men på det hela taget är kortet inte alls så dumt.
Om ni vill se en dålig deal ska ni titta på vad BA erbjuder via sitt kreditkort i Sverige...