Budgetresenär
Medlem
Vet ej, men min gick att använda när jag var "otrogen" (flög LATAM).Just det ja, den där loungeaccess-vouchern går ju ut snart. Går den att ge bort tro?
Vet ej, men min gick att använda när jag var "otrogen" (flög LATAM).Just det ja, den där loungeaccess-vouchern går ju ut snart. Går den att ge bort tro?
Hm, det står väl på dem att den bara gäller för Lufthansa-gruppen?Vet ej, men min gick att använda när jag var "otrogen" (flög LATAM).
Varken jag eller sambon har fått några poäng för augusti heller. De har skickats in till Miles&More 30:e eller 31:a varje månad tidigare så är något konstigt som det ser ut.Nej, jag väntar också på dem...
Vet ej, men min gick att använda när jag var "otrogen" (flög LATAM).
Hm, det står väl på dem att den bara gäller för Lufthansa-gruppen?
Varken jag eller sambon har fått några poäng för augusti heller. De har skickats in till Miles&More 30:e eller 31:a varje månad tidigare så är något konstigt som det ser ut.
Varken jag eller sambon har fått några poäng för augusti heller. De har skickats in till Miles&More 30:e eller 31:a varje månad tidigare så är något konstigt som det ser ut.
Den 7:e efter lunch har det postat flest gånger om jag minns rätt. Förra månaden var ganska tidigt, men det var mer undantaget än regeln i min erfarenhet. Kortet har gått varmt på senare tid![]()
Den 7:e efter lunch har det postat flest gånger om jag minns rätt. Förra månaden var ganska tidigt, men det var mer undantaget än regeln i min erfarenhet. Kortet har gått varmt på senare tid![]()
Det samma här, det i kombination med SAS Onlineshopping och att dra EuroBonus medlemskortet i butik har fått poängen att rulla in ordentligt senaste månadenDen 7:e efter lunch har det postat flest gånger om jag minns rätt. Förra månaden var ganska tidigt, men det var mer undantaget än regeln i min erfarenhet. Kortet har gått varmt på senare tid![]()
Eurobonuspoängen, Miles-and-more-poängen eller båda?Det samma här, det i kombination med SAS Onlineshopping och att dra EuroBonus medlemskortet i butik har fått poängen att rulla in ordentligt senaste månaden![]()
Både och. Blir att man betalar med M&M-kortet, och shoppar via SAS Onlineshopping-portalen eller försöker dra SAS-medlemskortet i butikEurobonuspoängen, Miles-and-more-poängen eller båda?![]()