Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Vet ej, men min gick att använda när jag var "otrogen" (flög LATAM).

Hm, det står väl på dem att den bara gäller för Lufthansa-gruppen?

Ja, bara LH-gruppen. Så det är bara att gratulera @Budgetresenär att han lyckades :)

Text på min voucher:

Please present this Lufthansa Business Lounge Voucher together with your boarding pass for a same-day flight
operted by a Lufthansa Group Carrier (Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines, SWISS, Germanwings, Eurowings) to our lounge personnel at your departure airport.

EDIT:

Lufthansa
Business Lounges*:

Germany:
Berlin-Tegel Bremen Dresden Dusseldorf Frankfurt Hamburg Hannover Cologne Leipzig Munich Nuremberg Stuttgart

Europe:
Athens London-Heathrow Milan-Malpensa Paris-Charles de Gaulle

Intercontinental:
Boston
Detroit
Dubai
Delhi
New York-John F. Kennedy New York-Newark Washington-Dulles

Varken jag eller sambon har fått några poäng för augusti heller. De har skickats in till Miles&More 30:e eller 31:a varje månad tidigare så är något konstigt som det ser ut.

Den 7:e efter lunch har det postat flest gånger om jag minns rätt. Förra månaden var ganska tidigt, men det var mer undantaget än regeln i min erfarenhet. Kortet har gått varmt på senare tid :)

Varken jag eller sambon har fått några poäng för augusti heller. De har skickats in till Miles&More 30:e eller 31:a varje månad tidigare så är något konstigt som det ser ut.

Den 7:e efter lunch har det postat flest gånger om jag minns rätt. Förra månaden var ganska tidigt, men det var mer undantaget än regeln i min erfarenhet. Kortet har gått varmt på senare tid :)

Ja, precis. Jag har också fått poängen runt den 7:e varje månad. När man sedan tittar på kontoutdraget är varje poängsumma daterad den sista i varje månad.

Det samma här, det i kombination med SAS Onlineshopping och att dra EuroBonus medlemskortet i butik har fått poängen att rulla in ordentligt senaste månaden :D

Det samma här, det i kombination med SAS Onlineshopping och att dra EuroBonus medlemskortet i butik har fått poängen att rulla in ordentligt senaste månaden :D
Eurobonuspoängen, Miles-and-more-poängen eller båda? :)

Toppen