Mattias Holmén
Medlem
Bryssel.
Bryssel.
Nä klasserna över D. Såg en lista någon publiser men tyckte inte den stämde så jag ringde Avis kontoret och fråga vilka klasserna var över D.Vad är det med dessa klasser? Bara de man får boka på kampanjen?
Ja denna stämmer kanske för US men absolut inte för Europa. .
Som jag skrev tidigare så varierar det mellan olika marknader.
Men jag hade inte väntat mig att det skulle variera mellan länder som ligger under Avis Europe
Men mycket riktigt har de i Belgien placerat Fiat 500 i K klass och Opel Corsa i grupp H
Belgian Fleet - Avis
Uppskattat eftersom 4 dagar då endast blir 1100kr på mina datum, betydligt billigare poäng. Återstår dock att se om jag kommer in i den![]()
I business för att få ta 4*32kgVärre för såna som Palmen som gör ölresor i SAS Plus med 4 väskor![]()
Tack för tipset. Lyckades boka om tidigare helghyror till 680kr på Klarabergsviadukten.Då är det ju bara att boka om den om du bokade den under någon annan kampanj.
Jag har just bokat om flera tidigare bokade hyror för september som blivit billigare senaste dagarna.
När man har valt bil så är nästa steg "Book". Men det står ingenting om villkoren, t.ex. betala nu eller senare/avbokningsvillkor etc. Kommer det på nästa sida?