Att dessa reglerbara duschmunstycken alltid är så högt uppe.
Jag har stora problem med duschmunstycken som sitter för lågt. Mycket störande att behöva böja på knäna när man duschar.
Att dessa reglerbara duschmunstycken alltid är så högt uppe.
Duscha kallare så rimmar det bättre med termodynamikenAnnars så en fundering på det där med duschdraperi. Ibland så kommer man till ett hotell och de fungerar bra under hela vistelsen men på vissa hotell går de knappt att använda då de kommer att luta sig in mot den som duschar så man står där och tvagar sig med ett draperi fastklistrat på halva kroppen.
För mig är detta en bra sak. Hatar när dörrar på hotell smäller igen så hårt att man vaknar mitt i natten.Långsamt stängande dörrar till hotellrummet. Jag går inte iväg utan att försäkra mig om att dörren är stängd och låst. När dörrarna då stängs långsamt så får man stå och vänta en stund. Och försöker man då dra i den för att skynda på stängningen så håller den emot, nästan som att den drar åt motsatt håll. Irritation!
Duscha kallare så rimmar det bättre med termodynamiken
(Eller försök på något sätt öka möjligheterna till luftgenomsläpp vid golvet)
Undrar om inte "dåliga utsikter" kunde vara en helt egen tråd. Hur som, jag synar din och höjer ett:
Visa bifogad bild 78574
Grand Windsor, Auckland
Visa bifogad bild 78596
Tja... det finns utsikter, med massa fina detaljer som din, och så finns det... väggar.