ekf
Medlem
+1 på den...Jag har då inte lyckats blippa med mitt AmEx i några andra butiker, men SAS MasterCard funkar utmärkt i alla.
+1 på den...Jag har då inte lyckats blippa med mitt AmEx i några andra butiker, men SAS MasterCard funkar utmärkt i alla.
Allra säkrast är att inte tillåta kontaktlöst alls, men varför då öht utrusta korten med NFC? Nä, det låter som riktig BS... Men jag undrar ändock vad den riktiga anledningen är..När jag pratade med AMEX kundservice förra veckan sa de att även om kortterminalen stödjer kontaktlöst fungerar deras kort endast på vissa av dem och att det är en säkerhetsåtgärd.
Nej, det är felaktigt uppfattat av dig. Det fungerar i dagsläget inte på sndra ställen.Det är väl en kampanj bara, det där med ICA och Apotek Hjärtat? Ska väl funka överallt där "blipp" finns?
Nej, det är felaktigt uppfattat av dig. Det fungerar i dagsläget inte på sndra ställen.
Nej, det är felaktigt uppfattat av dig. Det fungerar i dagsläget inte på sndra ställen.
Jag blippade på ett fik igår. Dom hade en sån där vaddomnuheterlitenganskany-terminal
iZettle tänker du på. Har också blippat på ett par sådana så att det bara skulle funka på ICA och Apotek Hjärtat stämmer inte.
Jag har inte reggat mig vad jag kan minnas och det har funkat bra att bara blippa Amexet i spärrarnaFunkar bra att blippa på Londons t-bana också men man måste så klart regga sig i förväg på deras site. Men sedan är det bara att åka med amex som t-banebiljett