Har för mig att jag drog AMEX-kortet där i våras, men jag kan minnas fel också.Kunde konstatera igår att Dyson i Mall of Scandinavia inte tar AMEX.
Har för mig att jag drog AMEX-kortet där i våras, men jag kan minnas fel också.Kunde konstatera igår att Dyson i Mall of Scandinavia inte tar AMEX.
Zooplus.se
Handlar för ett par tusen därifrån varje år. Funderar nästan på att börja köpa hundmat någon annanstans.
Det är bra, Tyvärr så skiljer det 100:- på samma säck med hundmat (Zooplus är billigare)Arken Zoo tar AMEX, har gratis frakt över 500kr och ger även 38p/100kr genom sas onlineportal.
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Zooplus tar ju paypal som i sin tur funkar med AMEX?Det är bra, Tyvärr så skiljer det 100:- på samma säck med hundmat (Zooplus är billigare)
Kan tillägga att zooplus ger 10p/100kr sas onlineportal, så dom är sämre på allt utom priset och det är ändå viktigast för mig när det nästan blir 700:- på ett år.
Zooplus tar ju paypal som i sin tur funkar med AMEX?
Arken Zoo tar AMEX, har gratis frakt över 500kr och ger även 38p/100kr genom sas onlineportal.
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Arken Zoo påstår att de tar Amex, men mitt Amex funkade inte där...
I hemsidefoten visas endast Mastercard och VISA, och likadant skriver man under Frågor & Svar. Däremot står det i deras villkor att Amex ska fungera via Klarna Checkout.