200 st.Finns det något minimikrav på antalet aktier?
Ligger själv plus knappt 2 500kr på REZ (numera RADH), får se om jag orkar avyttra eller låter ligga kvar...Rezidor portföljen är på plus 1979kr, önskar tips på investerings förslag!
Haha, jag hade helt missat att aktien även bytt ticker. Min lilla widget har fortsatt visa REZT.ST på omkring 26kr och rött.Ligger själv plus knappt 2 500kr på REZ (numera RADH)
...
Ligger själv plus knappt 2 500kr på REZ (numera RADH), får se om jag orkar avyttra eller låter ligga kvar...
Ska du köpa är det självklart SAS som gäller - det kommer vara en utmärkt långsiktig investering, eller en usel dito; men det kommer bli ett äventyr oavsett!
Får man guldkort så länge man äger aktierna i RADH, eller är det endast första året?
Haha! Jag är glad jag kunde vara till assistansHaha, jag hade helt missat att aktien även bytt ticker. Min lilla widget har fortsatt visa REZT.ST på omkring 26kr och rött.Ändrade till RADH och ser nu att min bortglömda investering är plus knappt 2tkr, omkring 37% upp!
Jag har inte ens gitit be om guld-kort, tänkte att jag skulle spara det tills jag faktiskt planerar att bo på Radison.
Haha! Jag är glad jag kunde vara till assistans
Personligen tycker jag inte du ska vänta med att inhösta guld-status, lika bra att ha det redo ifall du räknar med att faktiskt bo där inom närtid. Men om du räknar med att avyttra ditt innehav i en kortare horisont så kan det ju så klart också vara vettigt att du matcha precis innan du säljer...