Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

Nu är det dags för nya hörlurar och jag vill gärna skaffa QC35. Har just märkt att Eurobonusshoppen har ett par Bose-modeller men inte just trettiofemmorna. Kanske någon som vet om de vanligtvis brukar erbjuda flera modeller?

Avråder dig från att använda dina EBpoäng till detta. Finns mycket mer du kan få för 100k+ poäng. Men självklart hindrar ingen dig, bara min personliga rek :) och ja den verkar vara borta, undra om de fortfarande har kvar den i katalogen på planet.

@Grusja Om du kikar på Prisjakt så kommer du antagligen att överväga att handla via Cdon, de har QC35mk2 för 3690 inkl frakt. Kom i så fall ihåg att gå dit via onlineshopping.flysas.com, så får du lite extra poäng på kontot (10 per 100kr exkl moms och frakt, borde bli ~300p) utan extra kostnad..

Kanon, tack! Har precis fått svar från kundtjänst med:
"Hej, vi jobbar på att få in Qc 35 igen men det är inte säkert än så kan tyvärr inte lova något.."
Då skippar jag vänta och köper dem ombord istället.

Själv köpte jag B&O beoplay H8 istället. En liten aning sämre NC, men i gengäld mycket snyggare och betydligt trevligare ljudbild i mina öron. Dessutom går dessa att köra med kabel även när (det utbytbara) batteriet är helt urladdat (såklart utan NC då). Detta händer dock inte mig, då jag har köpt ett extrabatteri vilket totalt ger 15 + 15 timmars användning. Prova dessa om ni får tillfälle!

Toppen