Senaste nytt

Lufthansa First Class till Hong Kong och ANA First Class hem

Snyggt! Är det lätt att hitta platser för dessa flighter? Hur långt i föreväg bör man boka?
Hyfsat lätt om man är ensam. Även om HKG tillhör en av de lite svårare destinationerna.
Bra med flexibla datum också, så att man inte är för låst.

@bnr glaset du fick Krug i är väl helt rätt sorts glas till champagne?
I min mening betydligt godare, också många finare restauranger som serverar så... men som alltid. Snaken är som baken->delad.

Tack för rapport!

OK, men du svarade med Lufthansa till USA via Asien också vilket kan missleda läsare här.
Aha, blev lite fel där, menade att det är enkelt till USA eller om man kan tänka sig valfri destination i Asien som mellanlandning till sitt resmål i Asien.
Dvs antigen till USA eller Asien, enkelt med lite flexibilitet.

@bnr glaset du fick Krug i är väl helt rätt sorts glas till champagne?
I min mening betydligt godare, också många finare restauranger som serverar så... men som alltid. Snaken är som baken->delad.

Tack för rapport!
Anmärkningen gällde främst kvaliteten och storleken på glaset. Typen är absolut ok, definitivt bättre med ett vinglas än ett champagneglas till bättre champagner.
Där är vi på samma sida ;)

Anmärkningen gällde främst kvaliteten och storleken på glaset. Typen är absolut ok, definitivt bättre med ett vinglas än ett champagneglas till bättre champagner.
Där är vi på samma sida ;)

Beror väl på champagneglaset? Flöjtglas är sisådär, coupe förstår jag mig inte på, tulip är enligt min mening bäst. Men ja, smaken..

Toppen