Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

"Det gick inte att behandla begäran. Vänligen försök igen senare. Om problemet kvarstår vänligen kontakta oss för mer information. "

Det här felet har jag fått sen igår. Är det bara jag (har jag sökt för många awardsresor?) eller är det nåt strul generellt?

"Det gick inte att behandla begäran. Vänligen försök igen senare. Om problemet kvarstår vänligen kontakta oss för mer information. "

Det här felet har jag fått sen igår. Är det bara jag (har jag sökt för många awardsresor?) eller är det nåt strul generellt?
Jag har fått det felmeddelandet sedan i lördags.

Är otroligt glad över den här funktionen och ser verkligen fram emot när man kommer kunna göra hela processen utan att ringa.

• Gilla
Reactions: Gus
Jag har upptäckt många business class flygningar som inte kan ses i denna funktion men väl när man ringer SAS.

• Gilla
Jag har upptäckt många business class flygningar som inte kan ses i denna funktion men väl när man ringer SAS.
Syns de inte ens online om du bara söker på ett enstaka ben? Att de inte listar alla möjliga routingar är ju till viss del förståeligt.

Nej jag söker ben för ben och då syns t.ex. I te Austrian airlines business class VIE til LAX men är tillgängligt jag ringer SAS

• Gilla
Toppen