Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Fråga - denna funktion borde ju gå att använda för att "säkra" avbokningsbara biljetter till en potentiell semifinal?

Boka ikväll - inom 48h vet vi om Sverige går vidare, eller ej. Med andra ord - Går Sverige vidare så ringer jag in och biljetterar biljetten. Går de inte vidare så skippar jag det, helt enkelt?

Sedan så vet jag föstås att bonusbiljetter är avbokningsbara fram tills 24h innan avresa. Men på ovan nämnda sätt så kan jag boka utan att ens betala innan vi vet med säkerhet om Sverige är vidare, eller ej.

Eller är det någonting jag har missat? :)

Fråga - denna funktion borde ju gå att använda för att "säkra" avbokningsbara biljetter till en potentiell semifinal?

Boka ikväll - inom 48h vet vi om Sverige går vidare, eller ej. Med andra ord - Går Sverige vidare så ringer jag in och biljetterar biljetten. Går de inte vidare så skippar jag det, helt enkelt?

Sedan så vet jag föstås att bonusbiljetter är avbokningsbara fram tills 24h innan avresa. Men på ovan nämnda sätt så kan jag boka utan att ens betala innan vi vet med säkerhet om Sverige är vidare, eller ej.

Eller är det någonting jag har missat? :)

...att om man sätter det i system så riskerar man att kontot spärras etc.

Mycket positiv utveckling anser jag, inte minst för att systemet är så snabbt. Trevligt också att se att SQ släpper till Businessplatser på long haul.

Om man reserverar en resa enligt nya funktionen. Försvinner då platserna? Tex om jag hittar en bra resa och sen råkar jag ringa efter 49 timmar istället för 48. Då finns det en risk att platserna aldrig kommer tillbaka?

Om man reserverar en resa enligt nya funktionen. Försvinner då platserna? Tex om jag hittar en bra resa och sen råkar jag ringa efter 49 timmar istället för 48. Då finns det en risk att platserna aldrig kommer tillbaka?
Sannolikt ja, du får prova!

Testa att ringa för att se om vanliga kundtjänsten kunde lägga på ett legg på en 2-4-1 resa efter som det har sagt här att man ska kunna boka en resa via det nya systemet men för att avsluta den ska man ringa in och då kan dom använda 2-4-1 checken.
Men kundtjänst kunde inte lägga på, viste jag nästan att det skulle bli så.

Sen fråga jag om just nya systemet och att man via dom kan använda 2-4-1 Men han så att man blir växlad till tallin om man ska använda den även med nya systemet

Toppen