gastronaut
Medlem
Jag har redan börjat få poäng enligt kampanjen. Köp utomlands i euro.
När jag pratade med kundtjänst så verkade det som de hade problem med vilka som var med i kampanjen eller inte. Jag är 100% säker på att jag klickade på länken men enligt personen jag pratade med så kunde hon inte se mig som deltagare.Jahopp, då kanske jag missade att trycka på länken ändå :/ jag som var så säker på att jag hade gjort det..
Man var tvungen att klicka på en länk i ett utskick på mail så nya kunder lär inte få det.Fråga:
Vet någon om detta enbart gäller befintliga SAS MC-kunder? Ansökte nämligen för ett par dagar sedan, helt utan denna vetskap förvisso men vore ju fint om det även gäller nya medlemmar! Vore ju ett än bättre komplement till Amex Elite om så är fallet, åtminstone under denna månad![]()
Man var tvungen att anmäla sig i förväg via en personlig länk som man fick via mail, så troligtvis inte...Fråga:
Vet någon om detta enbart gäller befintliga SAS MC-kunder? Ansökte nämligen för ett par dagar sedan, helt utan denna vetskap förvisso men vore ju fint om det även gäller nya medlemmar! Vore ju ett än bättre komplement till Amex Elite om så är fallet, åtminstone under denna månad![]()
Bara köp i utländsk valuta menar du väl?Inga extra extrapoäng vid köp på sas.se? Bara vanliga och utländska köp denna gång?
Jag drabbades av tillfällig sinnesförvirring där en kort stund, jag fick för mig att det även gällde köp i SEK. Men det var ju helt felBara köp i utländsk valuta menar du väl?