Senaste nytt

10 extra poäng per 100 kronor med SAS Mastercard i Juli 2018

@varva77 Blev också osäker idag om jag hade anmält mig eller ej. Något bekräftelsemail skickades inte ut. Jag ringde idag och kollade, listan gick iväg från Mastercard till SAS igår kl 17:00. Senare i veckan får de tillbaka den och kan då bekräfta om man är med eller ej.

Har missar detta, skall betala över 20.000 kr på onsdag i €, när skulle man ha fått denna information och har ”alla” MC innehavare fått erbjudandet?

Har missar detta, skall betala över 20.000 kr på onsdag i €, när skulle man ha fått denna information och har ”alla” MC innehavare fått erbjudandet?

Den 18 juni fick jag mail. En del fick någon dag efter och vissa fick inte alls. Jag tror meningen var att alla skulle få det.

Mailet kom från info-sas@flysas.com med ämnet ”Fler poäng på resan i juli med SAS EuroBonus Mastercard - sommar och semestershopping”

@011430121 Precis som @Mattias Holmén skriver, det kom mail och man var tvungen att klicka på en länk och anmäla sig. För några gick det att ringa in till kundtjänst och be att få bli tillagda manuellt men SEB Kort sa att deadline var för några dagar sedan, det blir nog svårt nu.

Ja, skall jag vara ärlig och det skall man ju vara, så har jag säkert fått mailet, tänkt poängen kommer väl med automatik, de enda jag läster och klickar mig på är Hilton kampanjerna.
Men det som gör mig mest orolig är att jag inte har läst om detta på BC, men detta kom väl mitt i värmeböljan, så jag skyller på den.

Jag insåg i efterhand att jag i inställningarna hade lyckats klicka bort att få mail med reklam/erbjudanden osv. så det var anledningen att jag aldrig fick de från början. Lite klantigt

Toppen