Kan det vara så att man får de extrapoängen efter avslutad kampanj?Testade att genomföra ett köp via Paypal den 1 juli för att testa att kampanjen fungerar. Var nog att välja så att valutan blev $. Trots detta har jag endast fått 15 Eurobonus-poäng per 100 kronor. Någon som fått de utlovade 30 poängen/100kr?
Så skulle det kunna vara, men min transaktion är ju ändå fel eftersom jag iaf borde fått 20 poäng/100 kronor eftersom transaktionen var i $.Kan det vara så att man får de extrapoängen efter avslutad kampanj?
Har du SAS EuroBonus MasterCard eller SAS EuroBonus MasterCard Premium?Så skulle det kunna vara, men min transaktion är ju ändå fel eftersom jag iaf borde fått 20 poäng/100 kronor eftersom transaktionen var i $.
SAS Eurobonus MasterCard PremiumHar du SAS EuroBonus MasterCard eller SAS EuroBonus MasterCard Premium?
Hmm, då är det märkligt att du fick bara 15 poäng per 100 SEK.SAS Eurobonus MasterCard Premium
Det enda jag kan tänka mig som förklaring är att transaktionen av någon anledning inte noterats som ett köp i utländsk valuta och av denna anledning endast gett 15 poäng per 100 SEK...och då inte heller triggat kampanjen.Hmm, då är det märkligt att du fick bara 15 poäng per 100 SEK.
Pratade med kundtjänst angående de saknade poängen och fick följande svar via mail:Det enda jag kan tänka mig som förklaring är att transaktionen av någon anledning inte noterats som ett köp i utländsk valuta och av denna anledning endast gett 15 poäng per 100 SEK...och då inte heller triggat kampanjen.