Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Väldigt trist dock att köpa så många baspoäng, då åker jag mycket hellre ut på en MR, jag tror inte heller att man kan köpa så många baspoäng, är det inte så att möjligheten att köpa baspoäng först öppnas när man typ 5000 p ifrån gränsen ?

När det gäller att köpa till Diamond så kan man köpa fler poäng för att uppnå statusen. Har för mig det är typ 15k för guld och 30k för diamond. Dessa siffror har jag dock inget "bevis" för, utan det är vad jag har för mig.

I posten ett par steg upp ligger infon med i inlägget från Parts.

Hej, jag saknar ca 15k poäng för guld och skulle vilja ha tips på bra runs från Stockholm nån gång i perioden 30/6 och 8/7 Är det någon som kan ge ett bra tips?

Tack @Jakob Österberg för länken till en toppensida! Finns det nån sida där man lätt hittar vilka reward flights som finns tillgängliga för att flyga business på poäng också? På SAS är det en omöjlig uppgift att hitta bussens på poäng tycker jag eller ska man ringa SAS då?

Tack @Jakob Österberg för länken till en toppensida! Finns det nån sida där man lätt hittar vilka reward flights som finns tillgängliga för att flyga business på poäng också? På SAS är det en omöjlig uppgift att hitta bussens på poäng tycker jag eller ska man ringa SAS då?

Fast detta är ju spend, inte baspoäng intjäning men det kanske @alediver är klar över. :)

Kanske passar bättre i SAS hemsida-tråden men... Jag kommer inte åt sidorna som anger intjäning med andra *A-bolag, har varit så ett par dagar, råkar nån ha "backup" alt vet var man kan hitta?

Toppen