Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Någon som vet om man kan ”kasta om ordningen” på en sådan? Jag utgår från CPH och logiken ställer det med att tex åka
CPH-GOT-ARN-OSL-HAM

Nån som har bra tips på mileage run från CPH?

Ta tåget över bron. Förmodligen blir biljetten från MMX billigare även om man räknar in flygbussen.

Hejsan,

Skulle behöva ett guldkort till frugan, så tänkte försöka kvalificera till EBD i år. Kommer sakna 10.000-15000 poäng som det ser ut nu.

Jag utgår från MSP (Minneapolis) och undrar om någon har tips på någon sweet spot för att göra en mileage run härifrån.

Gärna över en helg i November.

Vad tror ni rutinerade om denna sköna tur? Som jag förstår det ger V / W hos Ana 100% till Eurobonus. Borde då ge över 23000 poäng? Plus en dag i Sydney och en dag i Tokyo.

Kan man få mer poäng för pengarna med utgångsplats MSP? Kanske någon som vill hänga på från Stockholm med SAS och klippa fyra kontinenter på en helg?

upload_2018-6-5_12-40-5.png

Vad tror ni rutinerade om denna sköna tur? Som jag förstår det ger V / W hos Ana 100% till Eurobonus. Borde då ge över 23000 poäng? Plus en dag i Sydney och en dag i Tokyo.

Kan man få mer poäng för pengarna med utgångsplats MSP? Kanske någon som vill hänga på från Stockholm med SAS och klippa fyra kontinenter på en helg?

Visa bifogad bild 76349

Äventyrligt :) men jag skulle föreslå att du köper poäng i eurbonus butiken. 1kr/poäng. Om det nu är 10-15k som saknas.

Poängen från shopen är dock inte statusgrundande så det hjälper inte till att flyga in ett EBD.
Jo då, det går att köpa baspoäng också.

OM DU VILL KÖPA BASPOÄNG
När du har loggat in kommer du att se om du kan köpa Baspoäng på grund av att du saknar maximalt 5 000 poäng för att nå Silver-status, 15 000 poäng för att nå Guld-status eller 30 000 poäng för att nå Diamant-status.
Köp Extrapoäng – nå önskat antal poäng snabbare | SAS

Äventyrligt :) men jag skulle föreslå att du köper poäng i eurbonus butiken. 1kr/poäng. Om det nu är 10-15k som saknas.
Väldigt trist dock att köpa så många baspoäng, då åker jag mycket hellre ut på en MR, jag tror inte heller att man kan köpa så många baspoäng, är det inte så att möjligheten att köpa baspoäng först öppnas när man typ 5000 p ifrån gränsen ?

Väldigt trist dock att köpa så många baspoäng, då åker jag mycket hellre ut på en MR, jag tror inte heller att man kan köpa så många baspoäng, är det inte så att möjligheten att köpa baspoäng först öppnas när man typ 5000 p ifrån gränsen ?
När det gäller att köpa till Diamond så kan man köpa fler poäng för att uppnå statusen. Har för mig det är typ 15k för guld och 30k för diamond. Dessa siffror har jag dock inget "bevis" för, utan det är vad jag har för mig.

När det gäller att köpa till Diamond så kan man köpa fler poäng för att uppnå statusen. Har för mig det är typ 15k för guld och 30k för diamond. Dessa siffror har jag dock inget "bevis" för, utan det är vad jag har för mig.

Är jag ute och cyklar, men går det inte konvertera extrapoäng till baspoäng? Om så är fallet misstänker jag att växlingskursen borde vara riktigt dålig...

Toppen