Jag fick ett liknande samtal, om jag tänkte hämta ut hyrbilen eller inte och har mitt Wizardnummer inlagt i bokningen.Jag undrar om alla har som har fått telefonsamtal från Avis har sitt Wizardnummer inlagt i bokningen eller inte.
Jag har min första hyra i denna kampanj imorgon (fredag eftermiddag till måndag morgon).
Jag fick nyss ett telefonsamtal från det Aviskontor jag ska hyra från där de frågade om jag hade tänkt utnyttja bilen eller om jag bara hyrde den för poängens skull.
Dom ringde inte mig :-(
Dock när jag kom in idag så blev jag betjänad av en trevlig tjej med värsta lösögonfransarna, och M som satt bredvid hälsade på mig med namn, även fast han rimligen inte borde haft min bokning uppe![]()
Okej'rå, en trevlig hen. Bättre?Vem är du att definiera könstillhörighet![]()
Nej.Okej'rå, en trevlig hen. Bättre?![]()
Ni som bokat mer än en bil, kanske även på olika kontor, har det gått bra att hämta ut bilarna och framförallt har ni fått poängen för båda?Tror det enbart fungerar på ställen som har två olika "locations".
Jag har provat att göra dubbelbokning sista helgen i april.
1 bokning på Avis Bromma Flygplats (flygplatskontor)
1 bokning på flygplatsinfarten ("vanligt" kontor)
Hoppas på 20k på cirka 1350kr
Yes!
Jag har min första hyra i denna kampanj imorgon (fredag eftermiddag till måndag morgon).
Jag fick nyss ett telefonsamtal från det Aviskontor jag ska hyra från där de frågade om jag hade tänkt utnyttja bilen eller om jag bara hyrde den för poängens skull. Fick ju erkänna att jag inte hade några planer på att köra bilen, så då sa han att jag inte behövde komma in, utan att de bara skulle maila kontraktet till mig.
Jag fick fakturan på mail ja, den kom i fredags. Kolla din spamfolder.Ni andra som fick detta samtal förra veckan, har ni fått något mail från dem än? Han jag pratade med utlovade att jag skulle få kontraktet mailat till mig på fredag eftermiddag, men tänkte att det kanske dröjer tills idag när hyran är slut innan jag får det, men har inte sett till något än. Får hoppas att det verkligen funkar som det ska...