Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Jag har min första hyra i denna kampanj imorgon (fredag eftermiddag till måndag morgon).
Jag fick nyss ett telefonsamtal från det Aviskontor jag ska hyra från där de frågade om jag hade tänkt utnyttja bilen eller om jag bara hyrde den för poängens skull.

Underbart! :D

Jag hämtade ut första av 10 hyror igår, jag kör oftast bilen men av olika anledningar (bl.a. att det är en kass bil) så kommer jag inte att köra den mer än åter på måndag denna gång, dock har de nog inte lika stor genomströmning av galningar här som vissa kontor i hufvudstaden kring dessa kampanjer :)

Tror det enbart fungerar på ställen som har två olika "locations".

Jag har provat att göra dubbelbokning sista helgen i april.
1 bokning på Avis Bromma Flygplats (flygplatskontor)
1 bokning på flygplatsinfarten ("vanligt" kontor)

Hoppas på 20k på cirka 1350kr :)

Yes!
Ni som bokat mer än en bil, kanske även på olika kontor, har det gått bra att hämta ut bilarna och framförallt har ni fått poängen för båda?

Jag har min första hyra i denna kampanj imorgon (fredag eftermiddag till måndag morgon).
Jag fick nyss ett telefonsamtal från det Aviskontor jag ska hyra från där de frågade om jag hade tänkt utnyttja bilen eller om jag bara hyrde den för poängens skull. Fick ju erkänna att jag inte hade några planer på att köra bilen, så då sa han att jag inte behövde komma in, utan att de bara skulle maila kontraktet till mig.

Ni andra som fick detta samtal förra veckan, har ni fått något mail från dem än? Han jag pratade med utlovade att jag skulle få kontraktet mailat till mig på fredag eftermiddag, men tänkte att det kanske dröjer tills idag när hyran är slut innan jag får det, men har inte sett till något än. Får hoppas att det verkligen funkar som det ska...

Ni andra som fick detta samtal förra veckan, har ni fått något mail från dem än? Han jag pratade med utlovade att jag skulle få kontraktet mailat till mig på fredag eftermiddag, men tänkte att det kanske dröjer tills idag när hyran är slut innan jag får det, men har inte sett till något än. Får hoppas att det verkligen funkar som det ska...
Jag fick fakturan på mail ja, den kom i fredags. Kolla din spamfolder.

Toppen