Senaste nytt

SAS 4e A330 i Zurich för uppgradering av kabinen.

Kastrups topp 4 icke-trafikerade rutter rymmer såväl Miami som Boston. Man kan ju föreställa sig att den danska läkemedelsindustrin borde lobba för en direktlinje från Köpenhamn till Boston.

Källa: Route Network

upload_2015-6-14_21-14-6.png

Trodde helt klart på Boston först. Senaste tiden känns dock Los Angeles som mitt tips. Tycker det verkade som att personalen på SAS som vi träffade under SAS Meet and Greet i Oslo hade samma känsla.
Mmm. Los Angeles är ju också fokus för UA så rimligt även av det skälet. Boston blir väl mer direktlinje.

Med tanke på hur bra "Oljelinjen" med all-business 737NG går kanske de kan köra den varannan dag till Boston istället, från Oslo alltså... :)

LAX lär knappast bli verklighet från OSL BOS är mer troligt isf men varför inte ORD eller kanske en kombo av BOS ex 135 & ORD 2467?

Vad man kan gissa på är att SAS öppnar OSL-BOS under 1a halvåret 2016 när de två resterande A330E kommer.

Någon som har info om ln-rko
Ser ut som det är den som kör miami-köpenhamn.
Tänkte om någon visste eller kan se då den renoverades. Vad jag kan se är den ca 15 år.

Flygen vi ev ska åka med till lax är ca 2-3 år gamla.
Mest för skoj skull.
Vet att allt kan hända men som det ser ut nu så verkar jag kunna tid vilka plan det blir.

Ser ut som det är den som kör miami-köpenhamn.
Tänkte om någon visste eller kan se då den renoverades. Vad jag kan se är den ca 15 år.

Mest för skoj skull.
Vet att allt kan hända men som det ser ut nu så verkar jag kunna tid vilka plan det blir.
Alla planen fick ny inredning för 2-3 år sedan typ, vilken individ i ordningen ln-rko var låter jag vara osagt

Är det något specifikt du är ute efter? Annars är det väl bara att googla - finns ju hur många sajter som helst som presenterar all möjlig info om olika flygplan.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - ålder på ett flygplan spelar vääääldigt liten roll. Det är tid sedan senaste C/D-check som är relevant för flygplan som genomgått en sådan.

Toppen