Homer
Medlem
men 7k kampanjen e väl död nu oxå ? ..
inte alls, det är boka senast 31:a april som gällt hela tiden.
Great Avis deals for EuroBonus members
men 7k kampanjen e väl död nu oxå ? ..
inte alls, det är boka senast 31:a april som gällt hela tiden.
Går ev att ändra härÄr det någon som vet om det går att styra om så att poängen hamnar hos någon annan?
Jag syftar på att göra ändringen EFTER hyrestillfället men INNAN upphämtningen.
Jag skulle vilja hjälpa en närstående genom att bjuda på 20 000 poäng, och om jag kunde slussa över två hyrors poäng till personen blir det mycket billigare än att transferera poäng den vanliga vägen.
Tror inte det är några problem, så länge som minimum 3 dagar blir.Bokade 3 dagar på hemsidan men något hände och bokningen blev hos Avis Landvetter. Gjorde en till bokning för Malaga och ringde upp Avis som snabbt avbokade Landvetter utan käbbel.
Nu kom FruBrandten på att hon behöver lite bil och frågan är om det går att utöka mina 3 dagar till 6 dagar? Vill inte gå miste om några kampanj-poäng iom detta!
Jag gjorde detta på en 3 dagars hyra i USA, ändrade till 4 dagar och bytte ner till kategori c som hyrbil. Fick poäng utan problem.Bokade 3 dagar på hemsidan men något hände och bokningen blev hos Avis Landvetter. Gjorde en till bokning för Malaga och ringde upp Avis som snabbt avbokade Landvetter utan käbbel.
Nu kom FruBrandten på att hon behöver lite bil och frågan är om det går att utöka mina 3 dagar till 6 dagar? Vill inte gå miste om några kampanj-poäng iom detta!
Vad är straffavgiften om man lämnar in bilen försent? Om man behöver 3 dygn och 3-4 timmar känns det ovärt att betala 1100:- extra.Brukar vara väldigt mycket högre pris om du bokar mer än de tre dagarna. 3 dygn 700:-, 4 dygn 1.800:- har jag sett på mitt kontor...