Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Är det någon som vet om det går att styra om så att poängen hamnar hos någon annan?
Jag syftar på att göra ändringen EFTER hyrestillfället men INNAN upphämtningen.

Jag skulle vilja hjälpa en närstående genom att bjuda på 20 000 poäng, och om jag kunde slussa över två hyrors poäng till personen blir det mycket billigare än att transferera poäng den vanliga vägen.

Bokade 3 dagar på hemsidan men något hände och bokningen blev hos Avis Landvetter. Gjorde en till bokning för Malaga och ringde upp Avis som snabbt avbokade Landvetter utan käbbel.

Nu kom FruBrandten på att hon behöver lite bil och frågan är om det går att utöka mina 3 dagar till 6 dagar? Vill inte gå miste om några kampanj-poäng iom detta!

Är det någon som vet om det går att styra om så att poängen hamnar hos någon annan?
Jag syftar på att göra ändringen EFTER hyrestillfället men INNAN upphämtningen.

Jag skulle vilja hjälpa en närstående genom att bjuda på 20 000 poäng, och om jag kunde slussa över två hyrors poäng till personen blir det mycket billigare än att transferera poäng den vanliga vägen.
Går ev att ändra här
View / Modify / Cancel | Avis Rent a Car

Inget jag testa själv eller sätt någon så det är på eget test

Först letar du efter det första på bilden och klickar på markerat, sen letar du efter den andra delen på bilden lite längre ner.
Sen sparar du.

Namnlös.png

Bokade 3 dagar på hemsidan men något hände och bokningen blev hos Avis Landvetter. Gjorde en till bokning för Malaga och ringde upp Avis som snabbt avbokade Landvetter utan käbbel.

Nu kom FruBrandten på att hon behöver lite bil och frågan är om det går att utöka mina 3 dagar till 6 dagar? Vill inte gå miste om några kampanj-poäng iom detta!
Tror inte det är några problem, så länge som minimum 3 dagar blir.
Du kan ju testa att justera själv via denna länk, här brukar man se mer och få fler val än svenska.
View / Modify / Cancel | Avis Rent a Car

Annars kan du ju ringa kundtjänst, jag har fått hjälp med justerat saker utan att poängen varit lidande.
Men vi har också hör om dom där man avbokat och sen bokat nytt, även fast man varit supertydlig att man INTE får avboka eller göra stora justeringar i bokningen med tex rabattkoder, priskoder.

Tredje kan ju vara att gå till ett fysiskt AVIS kontor och be bom hjälpa dig.
Förslagsvis något som har koll på allt med just denna kampanj.
I Stockholm är väl Klarabergsviadukten dom som har stenkoll på denna kampanj (av någon anledning... :rolleyes: ) och vad som kan fungera att justera.

Jag gjorde detta på en 3 dagars hyra i USA, ändrade till 4 dagar och bytte ner till kategori c som hyrbil. Fick poäng utan problem.

Pratade med svenska kundtjänst i telefon som utförde ändringen. Påtalade att det var viktigt att inget ändrades så inte poängen skulle försvinna och de verkade ha koll på kampanjen.

Toppen