Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Grizzly

Ny medlem
Jag kan inte fylla i mitt avis preferred kundnummer när jag ska boka? Ska man inte göra det utan bara retroregga alla hyror i appen?

Jaså? Längst ner till vänster där du ovanför fyller i ditt efternamn. Se bild. Ser du inte det?
 

Attachments

  • preferred.JPG
    preferred.JPG
    42,8 KB · Visningar: 144

Sebbeh

Medlem
Det fungerade inte. Men när jag bokade och gav mina uppgifter så dök bokningarna upp i min avis app. Får fråga sen på kontoret att det är inlagt. Eurobonus poängen är viktigare.
 

Mehe

Medlem
Nu har ju sidan legat nere fram o tillbaka o min sista bokning gjordes nu efter midnatt vilket är 16/4. Men oavsett så borde ju då min bokning fortfarande vara aktiv för 7000 poäng kampanjen?
 
Nu har ju sidan legat nere fram o tillbaka o min sista bokning gjordes nu efter midnatt vilket är 16/4. Men oavsett så borde ju då min bokning fortfarande vara aktiv för 7000 poäng kampanjen?
Ja det tror jag. Vi vet ju dock fortfarande inte om dom ser någon skillnad på 10k och 7k kampanjen då allt hörs via samma länk
 
En fråga till Avis-experterna: Jag har några bokningar i USA som jag behöver boka av (det var tidigare oklart vilket resedatum det skulle bli, så jag bokade alla varianter för att hinna med under första 10000-kampanjen i år). Vissa av dessa har jag kunnat avboka direkt i appen, men inte andra. Inte heller inloggad på avis.se lyckas jag avboka, jag hamnar bara i en oändlig loop av "Uppgifterna på denna sida kan tyvärr inte skickas in igen. Ange dina bokningsuppgifter på nytt och skicka in dem igen.".

Någon som känner igen problemet? Jag har för mig att någon postade en länk direkt till en avbokningssida i någon av Avis-trådarna för ett tag sedan, men nu när jag letar hittar jag den inte. Eller är det bara ringa kundtjänst som gäller?
 

Dr. Miles

Expert
En fråga till Avis-experterna: Jag har några bokningar i USA som jag behöver boka av (det var tidigare oklart vilket resedatum det skulle bli, så jag bokade alla varianter för att hinna med under första 10000-kampanjen i år). Vissa av dessa har jag kunnat avboka direkt i appen, men inte andra. Inte heller inloggad på avis.se lyckas jag avboka, jag hamnar bara i en oändlig loop av "Uppgifterna på denna sida kan tyvärr inte skickas in igen. Ange dina bokningsuppgifter på nytt och skicka in dem igen.".

Någon som känner igen problemet? Jag har för mig att någon postade en länk direkt till en avbokningssida i någon av Avis-trådarna för ett tag sedan, men nu när jag letar hittar jag den inte. Eller är det bara ringa kundtjänst som gäller?
Jag har fått samma problem och det löste sig när jag bokade av via Avis engelsk webbsida.
 
Toppen