Senaste nytt

SAS Webshopping

Canadien

Medlem
Har inte fått poäng för varken Hallon, Zetland, Storytel, Mofibo eller Ztory trots att jag gjorde köp för ca 40 timmar sedan. Har inte ens fått från Eurobonus om att "Poäng är på väg" - någon som stött på liknande problem? Brukar man inte åtminstone bli notifierad direkt om att köpet är registrerat hos SAS Eurobonus?

Kan bero på webbläsare, adblock e t c. Körde själv danska storytel för någon dag sedan och de poängen kom till EBkontot inom 2h.
 

Berglund

Medlem
Jag har fått från danska Storytel fem gånger! Jag har dock bara signat upp en enda gång. Onlineshoppen har ingen koll och har nu betalat ut poäng för samma, enda”köp”, fem gånger om. Allt går automatiskt jag har inte efterfrågat några poäng eller gjort något alls annat än att signa upp mig innan de började skriva att det endast var för danska kunder.

Det går bra nu!
 

daniisco

Medlem
Jag har fått från danska Storytel fem gånger! Jag har dock bara signat upp en enda gång. Onlineshoppen har ingen koll och har nu betalat ut poäng för samma, enda”köp”, fem gånger om. Allt går automatiskt jag har inte efterfrågat några poäng eller gjort något alls annat än att signa upp mig innan de började skriva att det endast var för danska kunder.

Det går bra nu!

Vet du om det fungerar med Zetland och de andra också? Älskar att danska sätter in poängen direkt men tar år för svenskarna....
 

erikvm

Ny medlem
Är det någon som vart i liknande situation om att man inte ens blir notifierad att "Poäng är på väg" för att sedan bara se dom trilla in? Har för mig att man "alltid" får ett bekräftelse mail väldigt nära inpå köpet. Hur länge har ni väntat som längst på att få bekräftelse emailet om att Eurobonus poäng blivit registrerade vid ett köp i webshoppen?
 
De danska köpen kom in på mitt konto direkt utan avisering om ”på väg”.

Jag har flera köp som är en månad gamla som ännu inte är reggade.
 
Toppen