Senaste nytt

SAS Webshopping

pqvst

Medlem
Samma här fast det har gått över 2 månader på mina köp. Köper saker där flera gånger i veckan. Kommer bli ett heltidsjobb att följa upp varenda köp. Skärpning SAS!

Ja, det låter som att det kommer bli lite jobbigt :p Känns som att just Webhallen har problem :/
 
Samma här fast det har gått över 2 månader på mina köp. Köper saker där flera gånger i veckan. Kommer bli ett heltidsjobb att följa upp varenda köp. Skärpning SAS!

Känns som det vanliga lotteriet som det var för för DI, Ztory o annat. För vissa funkar det, för andra händer ingenting. Kronans Apotek har jag handlat av vid 6 olika tillfällen och alla har registrerats som kommande i alla fall så där är man nästan förvånad att det verkar fungerat varje gång :)
 
Angående dealen med Fello.se (se mejlkonversation)

______________________________________________________________

Skrivet av Mattias Holmén den 12 apr. 10:51.

Hej,

Jag saknar eurobonuspoäng för mitt köp hos er. Kan ni påverka utbetalningen av dessa?

Mvh
Mattias Holmén
______________________________________________________________

Skrivet av Lisa (Fello) den 12 apr. 11:33.

Hello Mattias!

Tack för ditt mail!

Vi har inte så att man får eurobonuspoäng när man köper av oss på Fello. Är det något som du har läst via deras sida?

Ser fram emot att höra från dig.

Ha en fin dag!

Med vänlig hälsning,
Lisa

______________________________________________________________

Skrivet av Mattias Holmén den 12 apr. 12:09.

Hej,

Det var märkligt. Se länk.
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

Mvh
Mattias Holmén

______________________________________________________________

Skrivet av Lisa (Fello) den 12 apr. 12:33.

Hej igen Mattias,
Tack för ditt mail!

Detta va spännande, det är nämligen inte vi på Fello som har lagt upp detta via dem. Jag skall kontakta Eurobonus och prata med dem och så återkopplar jag till dig så snart som jag får svar. Hoppas att det går bra?

Ser fram emot att höra från dig.

Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Lisa
 

Kimmen00

Medlem
Nu rasslade det till, någon jobbade på bra och överförda alla mina köp så för första gången på mycket länge står det "Poäng på väg till dig: 0 p
 
Angående dealen med Fello.se (se mejlkonversation)

______________________________________________________________

Skrivet av Mattias Holmén den 12 apr. 10:51.

Hej,

Jag saknar eurobonuspoäng för mitt köp hos er. Kan ni påverka utbetalningen av dessa?

Mvh
Mattias Holmén
______________________________________________________________

Skrivet av Lisa (Fello) den 12 apr. 11:33.

Hello Mattias!

Tack för ditt mail!

Vi har inte så att man får eurobonuspoäng när man köper av oss på Fello. Är det något som du har läst via deras sida?

Ser fram emot att höra från dig.

Ha en fin dag!

Med vänlig hälsning,
Lisa

______________________________________________________________

Skrivet av Mattias Holmén den 12 apr. 12:09.

Hej,

Det var märkligt. Se länk.
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

Mvh
Mattias Holmén

______________________________________________________________

Skrivet av Lisa (Fello) den 12 apr. 12:33.

Hej igen Mattias,
Tack för ditt mail!

Detta va spännande, det är nämligen inte vi på Fello som har lagt upp detta via dem. Jag skall kontakta Eurobonus och prata med dem och så återkopplar jag till dig så snart som jag får svar. Hoppas att det går bra?

Ser fram emot att höra från dig.

Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Lisa
Det är förmodligen lönlöst att jaga företagens kundtjänster, som i regel inte känner till alla möjliga samarbeten, och ännu mindre vet om hur de fungerar. Dessutom finns följande text på (alla?) villkor i portalen:
"OBS: Alla frågor angående fördelning av EuroBonus-poäng ska hänvisas till Earn Shoppens kundservice."
Med "Earn Shoppen" avses alltså portalens kundtjänst.
 
Det är förmodligen lönlöst att jaga företagens kundtjänster, som i regel inte känner till alla möjliga samarbeten, och ännu mindre vet om hur de fungerar. Dessutom finns följande text på (alla?) villkor i portalen:
"OBS: Alla frågor angående fördelning av EuroBonus-poäng ska hänvisas till Earn Shoppens kundservice."
Med "Earn Shoppen" avses alltså portalens kundtjänst.

Jo jag vet det. Jag drog ändå iväg ett mejl till dom då jag tänkte att i sin tur behöver "bekräfta" mitt köp efter att jag lagt till det under saknade poäng i poängshoppen, Det är den info jag fått av sas shoppens kundtjänst. Jag tänkte därför se om jag kunde påskynda en bekräftelse av detta :)
 

erikvm

Ny medlem
Har inte fått poäng för varken Hallon, Zetland, Storytel, Mofibo eller Ztory trots att jag gjorde köp för ca 40 timmar sedan. Har inte ens fått från Eurobonus om att "Poäng är på väg" - någon som stött på liknande problem? Brukar man inte åtminstone bli notifierad direkt om att köpet är registrerat hos SAS Eurobonus?
 
Har inte fått poäng för varken Hallon, Zetland, Storytel, Mofibo eller Ztory trots att jag gjorde köp för ca 40 timmar sedan. Har inte ens fått från Eurobonus om att "Poäng är på väg" - någon som stött på liknande problem? Brukar man inte åtminstone bli notifierad direkt om att köpet är registrerat hos SAS Eurobonus?

Jag har inte fått något registrerat de senaste veckorna :/
 
Toppen