pqvst
Medlem
Samma här fast det har gått över 2 månader på mina köp. Köper saker där flera gånger i veckan. Kommer bli ett heltidsjobb att följa upp varenda köp. Skärpning SAS!
Ja, det låter som att det kommer bli lite jobbigt
Samma här fast det har gått över 2 månader på mina köp. Köper saker där flera gånger i veckan. Kommer bli ett heltidsjobb att följa upp varenda köp. Skärpning SAS!
Ja, det låter som att det kommer bli lite jobbigtKänns som att just Webhallen har problem :/
Samma här fast det har gått över 2 månader på mina köp. Köper saker där flera gånger i veckan. Kommer bli ett heltidsjobb att följa upp varenda köp. Skärpning SAS!
Jag fick mina häromdagen efter påstötning via webbformuläret. Av någon anledning kom mailet med poängutbetalningen från den danska portalen istället för den svenska.Någon som har fått sina poäng från Webhallen?
Det är förmodligen lönlöst att jaga företagens kundtjänster, som i regel inte känner till alla möjliga samarbeten, och ännu mindre vet om hur de fungerar. Dessutom finns följande text på (alla?) villkor i portalen:Angående dealen med Fello.se (se mejlkonversation)
______________________________________________________________
Skrivet av Mattias Holmén den 12 apr. 10:51.
Hej,
Jag saknar eurobonuspoäng för mitt köp hos er. Kan ni påverka utbetalningen av dessa?
Mvh
Mattias Holmén
______________________________________________________________
Skrivet av Lisa (Fello) den 12 apr. 11:33.
Hello Mattias!
Tack för ditt mail!
Vi har inte så att man får eurobonuspoäng när man köper av oss på Fello. Är det något som du har läst via deras sida?
Ser fram emot att höra från dig.
Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Lisa
______________________________________________________________
Skrivet av Mattias Holmén den 12 apr. 12:09.
Hej,
Det var märkligt. Se länk.
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Mvh
Mattias Holmén
______________________________________________________________
Skrivet av Lisa (Fello) den 12 apr. 12:33.
Hej igen Mattias,
Tack för ditt mail!
Detta va spännande, det är nämligen inte vi på Fello som har lagt upp detta via dem. Jag skall kontakta Eurobonus och prata med dem och så återkopplar jag till dig så snart som jag får svar. Hoppas att det går bra?
Ser fram emot att höra från dig.
Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Lisa
Det är förmodligen lönlöst att jaga företagens kundtjänster, som i regel inte känner till alla möjliga samarbeten, och ännu mindre vet om hur de fungerar. Dessutom finns följande text på (alla?) villkor i portalen:
"OBS: Alla frågor angående fördelning av EuroBonus-poäng ska hänvisas till Earn Shoppens kundservice."
Med "Earn Shoppen" avses alltså portalens kundtjänst.
Har inte fått poäng för varken Hallon, Zetland, Storytel, Mofibo eller Ztory trots att jag gjorde köp för ca 40 timmar sedan. Har inte ens fått från Eurobonus om att "Poäng är på väg" - någon som stött på liknande problem? Brukar man inte åtminstone bli notifierad direkt om att köpet är registrerat hos SAS Eurobonus?