Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag hade samma problem, gjorde en ganska stor bokning men glömde bort screenshoot :(
Dock så hittade jag en google cachad kopia från den Feb 12 :):
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

Skickade in om saknade poäng för några veckor sedan gällande min bokning till hotels.com och idag fick jag faktiskt mail om att poäng skulle sättas in och de har även anlänt på mitt konto. Så det var överraskande bra att jag faktiskt fick de där 26 poängen per 100kr för hotels.com bokningen. Med andra ord, stort tack för att du hade kvar en cachad kopia på att erbjudandet faktiskt hade funnits :)

Någon som har fått sina poäng från Webhallen?

Jag köpte från Webhallen ca 1 månad sedan. Har varken fått poäng eller "poäng på väg". Jag har även testat skicka in kvittot med "missing points". Jag får väl försöka igen när det har gått 8 veckor...

Jag köpte från Webhallen ca 1 månad sedan. Har varken fått poäng eller "poäng på väg". Jag har även testat skicka in kvittot med "missing points". Jag får väl försöka igen när det har gått 8 veckor...
Samma här fast det har gått över 2 månader på mina köp. Köper saker där flera gånger i veckan. Kommer bli ett heltidsjobb att följa upp varenda köp. Skärpning SAS!

Toppen