Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Vissa har det bra, kring 900 får man punga ut är i norr... Ändock ett bra värde, tack vare att denna kom tillbaka så kan det nog lösa sig med att få till First till Australien istället för Business framöver, jag måste bara göra lite "poängplanering" under kvällen och boka imorgon, slänger nog in några hyror under semestern mm. Dessutom en bra grej att kunna klättra i nivå på Avis Preferred :)

När kommer poängen in för hyrd bil?

Om jag förstått detta rätt kan man lägga in flertal hyror framåt sedan avboka utan kostnad om man väljer inte behöva bilen. Detta generar då inga poäng såklart men de går?

För mig landar man på 900kr för tre dagar men de känns som lite pengar för 10k poäng..

När kommer poängen in för hyrd bil?

Om jag förstått detta rätt kan man lägga in flertal hyror framåt sedan avboka utan kostnad om man väljer inte behöva bilen. Detta generar då inga poäng såklart men de går?

För mig landar man på 900kr för tre dagar men de känns som lite pengar för 10k poäng..

La in en bokning iaf. Fick class E för samma pris men de borde val inte spela roll? Hur ser jag att min bokning är gjord med denna kampanj? Syns det på något sätt?

Jag har ingen aning om vad för rabatter som ger mig priserna, men jag får i alla fall 650 kronor för bokningar på Bromma. När jag bokade i vintras var priset strax över 700 kronor.
Hittar liknande priser omkring 650 kr vid Bromma Flygplats.
Är kontoret vid Bromma Flygplats lika generös med att inte behöva hämta ut bilen och ända få sina Eurobonuspoäng?

Hittar liknande priser omkring 650 kr vid Bromma Flygplats.
Är kontoret vid Bromma Flygplats lika generös med att inte behöva hämta ut bilen och ända få sina Eurobonuspoäng?
Jupp, skred detta tidigare i tråden

Sist jag fråga Avis Bromma Flygplats så var den jag prata med inte direkt medgörlig att jag inte skulle hämta bilen men betala ändå.
Jag fick inte ens låsta den stå kvar på på parkeringen.
Bilen skulle hämtas, papper skrivas på och sen skulle den köras där ifrån.
Det fick jag förklarat för mig sist jag fick prata med något efter 1 veckas jagande via mejl och tel

Toppen