Senaste nytt

SAS Webshopping

ja, men hur tolkar man det? en gång tänker jag som att bli prenumerant?
standard kostar ju liksom bara 99:-/mån, så det enda man kan få då är typ 40poäng (eftersom moms inte är poänggrundande) en gång?
Men står också:
Vänligen notera: Detta erbjudande kan endast användas en gång per EuroBonus medlem och gäller endast för nya kunder. Inga poäng erhålls för C More Golf.

Det står dock att det enbart gäller nya kunder, vilket du bara är vid första köpet. Och även om det skulle gälla multipla köp, så måste köpen göras genom sas portal.

Nån som testat Linas Matkasse och vet hur det fungerar då det är en prenumeration? Ger ju rätt bra poäng men förstår inte riktigt hur det fungerar med en kampanj som ger extrapoäng när det är en prenumerationstjänst. Även om jag beställer nu är det ju inte säkert att man ens fått sin kasse eller fått betala något innan kampanjen är slut. Någon som har koll?

Nån som testat Linas Matkasse och vet hur det fungerar då det är en prenumeration? Ger ju rätt bra poäng men förstår inte riktigt hur det fungerar med en kampanj som ger extrapoäng när det är en prenumerationstjänst. Även om jag beställer nu är det ju inte säkert att man ens fått sin kasse eller fått betala något innan kampanjen är slut. Någon som har koll?

Utan att ha provat just Linas Matkasse så kan jag svara hur det fungerar på de andra prenumerationstjänsterna.
"Köpet" du gör blir den dagen du signar upp på prenumerationen. Även om detta enbart är en testperiod. Det är endast vid detta "köptillfälle" du får poäng, och inte på återkommande "köp" månaden efter etc.

Utan att ha provat just Linas Matkasse så kan jag svara hur det fungerar på de andra prenumerationstjänsterna.
"Köpet" du gör blir den dagen du signar upp på prenumerationen. Även om detta enbart är en testperiod. Det är endast vid detta "köptillfälle" du får poäng, och inte på återkommande "köp" månaden efter etc.

det är också min bild av normala men det brukar ju då ofta stå, gäller endast nya kunder och första köpet m.m. men här står inga specialla villkor, därav mitt extra intresse.

det är också min bild av normala men det brukar ju då ofta stå, gäller endast nya kunder och första köpet m.m. men här står inga specialla villkor, därav mitt extra intresse.

Från Eurobonus sida så är det enbart det första köpet som räknas. Jag är 99% säker på att deras system/teknik inte pratar med leverantören och stämmer av per månad. Om du däremot skulle köpa en matkasse varje månad genom SAS Portalen så skulle du få poäng.

• För att tjäna EuroBonus Extrapoäng på de köp som du gör genom portalen måste du vara inloggad som EuroBonus-medlem innan du börjar handla. Om du går direkt till butikernas hemsidor, så kan vi inte registrera dina köp och därmed inte heller ge EuroBonus Extrapoäng. Använd därför alltid länkarna på denna portal för att gå vidare till en butiks hemsida. Om du betalar med värdebevis eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus Extrapoäng.
Det finns ju andra tjänster som ger dig poäng per månad, tex Fortum el. Detta är dock ingen tjänst som tecknades genom SAS Webshopp-portalen, utan utbetalningen av månadspoäng sköts av Fortum själva.

Toppen