Senaste nytt

EuroBonusExpert - Sökmotor, lågpriskalender, etc...

Snickrade ihop en ny feature för EuroBonusExpert i helgen. Seat Maps. Helt enkelt, ett enkelt sätt att kolla seat maps för SAS flygningar. Observera att den hämtar seat map information direkt från SAS (ibland verkar det skilja sig lite om man jämför med t.ex. ExpertFlyer).

Grön = ledig
Gul = blocked
Röd = upptagen.

Finns inte direkt någon fördel jämfört med ExpertFlyer förutom att det inte krävs inloggning/konto. Får se om jag kommer på något annat kul senare.

Screenshot 2018-01-23 12.13.33.png

Hittade din sida och tycker verkligen den är underbar om man siktar på att behålla sin status! Likaså om man vill hitta sig en kul resa och vettiga priser.

Har några saker som jag saknade dock.

1. Att kunna söka enbart på Plus eller Business har jag noterat att det diskuterats redan så där håller jag tummarna!

2. Att kunna välja enbart sina hemmaflygplatser saknade jag också. Tills jag läste här och insåg att andra gjort det redan. Av någon anledning fungerade det inte att placera markören i de rutorna på Chrome. Kanske kan vara nån inställning som att inte tillåta Flash eller så? Har lagt till som trusted site nu och nu funkar det, liksom i IE.

3. Ett sätt att stödja utvecklingen för oss som inte har IT-kunskaperna... Kunde ju varit kul att kunna swisha över en slant exempelvis när man lyckats hitta en bra flygning som tack!

Bra initiativ! :)

Finns det någon chans att Avis' stationer i Danmark kan komma finnas med i listan eller åtminstone bara flygplatskontoren?

Vet inte om det har rapporterats men när jag hittar en resa i EurobonusExpert,
Arn-Oer så såger systemet att jag ska få 1500 poäng men när jag klickar mig vidare för att boka får man bara 250 x 2 av sas.
Något jag missar eller inte förstår, eller är det något knas i systemet?

Något du vet @pqvst ?

Last edited:
Knas i EurobonusExpert - inrikes t/r i lägsta bokningsklasserna ger bara 500p totalt. OER är ju en rätt ny rutt för SAS, den kanske klassats fel i EurobonusExpert.

Toppen