@pqvist Jag känner mig helt off, men får inte fram några resultat. Vad behöver vara ifyllt? Detta är ett verktyg som jag tycker är kanon, så vill gärna kunna använda det![]()
Hur lång tid tar en sökning?
Jag fyller i avresa ARN till LAX utresa tidigast: 2018-02-01 hem senast 2018-10-10 och trycker vagnsretur.
Då står det enligt följande där nere.
Visa bifogad bild 71290
Jag har provat med flera olika avgångsorder och destinationer. Står samma sak där nere i 20 minuter.
Använder Internet Explorer 11 tydligen.
Jag upplever att det skiljer sig åt i resultat. Via SAS.se får jag upp alternativ som saknas i eurobonusexpert. Exempel got-sfo t/r i mars för c:a 3300, borta en natt, får jag inte som alternativ via eurobonusexpert, men via SAS.
Eller gör jag nåt konstigt?
Skulle ni kunna lägga till sthlm klarabergsviadukten? Helst alla i Stockholm om det finns möjlighet![]()
@JNH Jag har fixat stöd för IE11 nu. Testa ladda om sidan. Jag borde ha testat IE tidigare. Sorry!
@Ultra Magnus Sidan kommer inte hitta ALLA resor. Den hämtar info som finns i lågpriskalendern. I ditt fall så hittar eurobonusexpert en resa got-sfo i mars for 2899 för 21 dagar. MEN det betyder inte att det inte finns andra datum. Jag kanske borde göra detta tydligare.
Mitt mål är att förbättra detta så den faktiskt hittar alla resor.
Fantastiska verktyg! =)
Ser att datumsökningen för hyrbilarna by default bara söker på torsdag/fredag, och på tredagars perioder.
Vet att detta är givet parametrarna för denna kampanj, och att vi vet att helger är billigare än vardagar, men vore det inte snyggare, och bättre lösning för framtiden att detta kunde vara valbara parametrar i filtret?