Mr.cake
Medlem
Det är dock ingen dedikerad kundtjänst för EBD.
Det är vanlig kundtjänst med tillägget prio i telefonkön.
Det beror på vilken tid på dygnet du ringer.
Det är dock ingen dedikerad kundtjänst för EBD.
Det är vanlig kundtjänst med tillägget prio i telefonkön.
HaHa , så farligt är det inte, och jag är inte så besviken som det lät, men agenten slängde ut mig väl snabbt. De ser ju att man sitter och skriver (har för mig att agenten ser i NetOp när någon skriver i andra änden på chatten). Man får ta en extra kaffe och jobba vidare....Du har höga förväntningar på vad SKIT presterar ser jag. Det är ett bra sätt att bli besviken.
Jag tror knappast det är agenten som slänger ut dig. Snarare är det någon automatik som gör bort sig.HaHa , så farligt är det inte, och jag är inte så besviken som det lät, men agenten slängde ut mig väl snabbt. De ser ju att man sitter och skriver (har för mig att agenten ser i NetOp när någon skriver i andra änden på chatten). Man får ta en extra kaffe och jobba vidare....
Å andra sidan är det ju faktiskt NetOp så för en gångs skulle ska vi nog inte skylla på SKIT.
Absolut! Var inte medveten om att det var annat tillfälligt.Men då får man väl skylla på SAS för att inte ta upp problemen med leverantören. Detta verkar ha pågått under längre tid så SAS & SKIT har absolut haft möjlighet att ta tag i det.
Jag vill i alla fall minnas att jag själv har blivit utslängd någon gång och läser man SAS' facebook sida så är det massor som under längre tid har klagat på att chatten inte funkar.Absolut! Var inte medveten om att det var annat tillfälligt.