Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Efter ca 30 minuter i kö till chatten, börjar jag direkt jag kommer fram att beskriva mitt problem. Under tiden jag skriver blir jag efter ca 20 sekunder utslängd pga av inaktivitet. HALLLÅ. Vad sysslar SAS med. Vill de inte ha mig som resenär behöver de bara tala om det direkt istället, så jag kan välja ett annat bolag, och slippa sitta och vänta.... Gör om, gör rätt. Sitter man och skriver får man inte bli utslängd!

Visst är det så, brukar göra det, men denna gången var det ingen lång frågeställning, så jag brydde mig inte om att förbereda.
Men det var väl någon agent som inte fått kaffe i morse.

Du har höga förväntningar på vad SKIT presterar ser jag. Det är ett bra sätt att bli besviken.
HaHa , så farligt är det inte, och jag är inte så besviken som det lät, men agenten slängde ut mig väl snabbt. De ser ju att man sitter och skriver (har för mig att agenten ser i NetOp när någon skriver i andra änden på chatten). Man får ta en extra kaffe och jobba vidare....

HaHa , så farligt är det inte, och jag är inte så besviken som det lät, men agenten slängde ut mig väl snabbt. De ser ju att man sitter och skriver (har för mig att agenten ser i NetOp när någon skriver i andra änden på chatten). Man får ta en extra kaffe och jobba vidare....
Jag tror knappast det är agenten som slänger ut dig. Snarare är det någon automatik som gör bort sig.

Å andra sidan är det ju faktiskt NetOp så för en gångs skulle ska vi nog inte skylla på SKIT.

Å andra sidan är det ju faktiskt NetOp så för en gångs skulle ska vi nog inte skylla på SKIT.

Men då får man väl skylla på SAS för att inte ta upp problemen med leverantören. Detta verkar ha pågått under längre tid så SAS & SKIT har absolut haft möjlighet att ta tag i det.

Men då får man väl skylla på SAS för att inte ta upp problemen med leverantören. Detta verkar ha pågått under längre tid så SAS & SKIT har absolut haft möjlighet att ta tag i det.
Absolut! Var inte medveten om att det var annat tillfälligt.

Absolut! Var inte medveten om att det var annat tillfälligt.
Jag vill i alla fall minnas att jag själv har blivit utslängd någon gång och läser man SAS' facebook sida så är det massor som under längre tid har klagat på att chatten inte funkar.

Toppen