Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

En fråga, när man visar sitt kort skriver dem ner några detaljer, men kollar ju faktiskt inte mot sin databas, någon som vet hur dom kör registret? Eller litar dem bara på att man fortfarande har ett aktivt kort? med PP är dem ju väldigt noggranna med både signatur för kortet samt att man faktiskt har ett boardingkort.

En fråga, när man visar sitt kort skriver dem ner några detaljer, men kollar ju faktiskt inte mot sin databas, någon som vet hur dom kör registret? Eller litar dem bara på att man fortfarande har ett aktivt kort? med PP är dem ju väldigt noggranna med både signatur för kortet samt att man faktiskt har ett boardingkort.
Vad jag sett skriver dom bara ner detaljerna.

Med tanke på att Amex står för detta antar jag att du kommer att få ett samtal eller en faktura från dom om man använder ett kort man sagt upp.
Det är inget jag ens skulle överväga att göra.

Med tanke på att Amex står för detta antar jag att du kommer att få ett samtal eller en faktura från dom om man använder ett kort man sagt upp.
Det är inget jag ens skulle överväga att göra.

Tack för påhoppet! Det va inte det jag sa och det va inte det jag frågade heller. Dock tycker jag det är väldigt märkligt att dem skriver upp ens detaljer i en bok, inte mot någon slags databas, kollar inte leg, jag kan ju låna ut mitt kort till vem som helst, eller ha ett förfalskat kort. Tycker systemet dem har är märkligt.

Toppen