Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Brandten

Medlem
En fråga, när man visar sitt kort skriver dem ner några detaljer, men kollar ju faktiskt inte mot sin databas, någon som vet hur dom kör registret? Eller litar dem bara på att man fortfarande har ett aktivt kort? med PP är dem ju väldigt noggranna med både signatur för kortet samt att man faktiskt har ett boardingkort.
Har aldrig varit med om en noggrann registrering av PP och när jag sa upp mitt kort använde jag det utan problem under resten av året utan problem.
 

palmen

Moderator
Tack för påhoppet! Det va inte det jag sa och det va inte det jag frågade heller. Dock tycker jag det är väldigt märkligt att dem skriver upp ens detaljer i en bok, inte mot någon slags databas, kollar inte leg, jag kan ju låna ut mitt kort till vem som helst, eller ha ett förfalskat kort. Tycker systemet dem har är märkligt.
Det var inte menat mot dig, men om man försöker komma in med ett kort man har sagt upp (i och med att ingen koll görs) lär inte Amex bli nöjda.
Kan hålla med om att systemet är lite märkligt men utgår ifrån att hela numret inte skrivs ner för det får de inte göra.
 

Fidde

Medlem
Var sugen på räkmackan men frukosten var inte dum den heller! :)
20180224_090923.jpg
 
Toppen