Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

Har en bokning i Asiana F (A380) ICN-FRA i juni som jag kan andra till Lufthansa om platser slapps 7-14 dagar innan. For de som flugit Lufthansa F, ar det vart att andra bokningen (USD $100 change fee)? TIll saken hor att jag kommer ha valdigt begransad tid pa marken i Frankfurt, sa fragan ar egentligen -- vem ar bast av Asiana och Lufthansa i luften?
Personligen tycker jag Asiana är bäst i luften (av alla bolag jag testat i First). Hade det varit åt andra hållet hade jag dock ändrat utan att blinka.

Spannande! Hur star de sig mot SQ Suites, Etihad (Apartments eller First), Emirates, Cathay eller JAL?
Ingen aning, bara åkt Cathay first till Taipei och det går inte riktigt att jämföra.
Matservering på Asiana är grym, de har väl dock inte bästa champagne men är ingen större champagne drickare så det funkar för mig.

Ingen aning, bara åkt Cathay first till Taipei och det går inte riktigt att jämföra.
Matservering på Asiana är grym, de har väl dock inte bästa champagne men är ingen större champagne drickare så det funkar för mig.
Ska förmodligen till sommaren testa ASIANA då de verkar ha en bra produkt. Mycket synd på champagnen dock. Tidigare hade de Piper Heidsieck cuveé rare, Pol Roger Winston Chruchill samt Cristal från Roederer. Samtliga kostar ca: 1500kr. Nu har de champagner som kostar 400kr. Helt ok, men i första tycker jag de ska ha för en långschal och upp.

Ska förmodligen till sommaren testa ASIANA då de verkar ha en bra produkt. Mycket synd på champagnen dock. Tidigare hade de Piper Heidsieck cuveé rare, Pol Roger Winston Chruchill samt Cristal från Roederer. Samtliga kostar ca: 1500kr. Nu har de champagner som kostar 400kr. Helt ok, men i första tycker jag de ska ha för en långschal och upp.
Kostar Baron Rothschild bara 400? Trodde den var dyrare

Har jag missat något, men flyger inte Lufthansa FRA-NYC-FRA med A380 längre? Verkar nu vara 2 avgångar per dag med 747-8i?
Enligt ExpertFlyer, det finns fortfarande en flight med Airbus A380.
Screenshot20180215 03 EF.png

Toppen