Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

God morgon alla glada :) Jag och en kompis åker till NY i april i PLUS. Jag har ett konto med EB-poäng, hon är inte medlem. Vi är på samma bokning. Kan jag lägga bud åt oss båda med mina poäng?

Hur funkar det om jag (EBD) använder min sambos poäng (EBG) för att plusgrade'a? Räknas bonusvärdet utifrån min eller hennes Eurobonus-status?

Hola Gurus,

Plusgrade CPH -Beijing Sönd 11/3, plus saver till business, vad bör jag lägga? 3-5000 mer än minbud för att vara rel säker eller svårt att säga generellt? Är ebg.

Hola Gurus,

Plusgrade CPH -Beijing Sönd 11/3, plus saver till business, vad bör jag lägga? 3-5000 mer än minbud för att vara rel säker eller svårt att säga generellt? Är ebg.
Omöjligt att säga så här långt innan.
Personligen lägger jag oftast nära till minibud om jag budar, men det beror ju på hur mycket du vill ha business. Tittar man nu på seatmap är det vidöppet. 3 dagar före avresa vet man dock mer hur läget ser ut, om det fortfarande är väldigt mycket lediga platser skulle jag lägga nära minimum då det troligtvis går igenom. Är det färre platser kvar lär man behöva lägga högre bud.
upload_2018-2-7_23-21-20.png

Lägg ett lågt bud nu tycker jag och ändra sedan närmre avgång om förutsättningarna ändras.

Toppen