Framöver är det du som bär med dig korten!De är ganska snälla i Pontus loungen, frugan hade lämnat sitt kort hemma, de trodde på oss och skrev upp hennes namn och vi kom alla in jag, fru och 2 barn.
Skoja inte! Men hon lär inte göra om det eftersom det skylle betyda SAS-loungen för henneFramöver är det du som bär med dig korten!
Det vore roligt med en till - tror att AMEX fått in många nya Platinum kunder på detta med Pontus. Det var anledningen till att jag skaffade kortet.Snappade upp ett litet rykte att det finns planer på att göra något liknande i Göteborg, dvs en Amex Lounge.
Om det blir i samarbete med Pontus eller något annat låter jag vara osagt, men det är ett rykte som jag tror många skulle välkomna i Göteborg i alla fall.
Ja antalet ansökningar för Platinum hade mångdubblats var det jag fick höra så det är helt klart att det givit flera nya platinum kunder.Det vore roligt med en till - tror att AMEX fått in många nya Platinum kunder på detta med Pontus. Det var anledningen till att jag skaffade kortet.
Gör dom det så kan det nog knuffa mig över kanten åtminstone. Pontus är trevligt men jag spenderar sällan speciellt mycket tid på arn. Men allt för mycket tid på got i samband med tex jobb som blivit färdigt tidigare än planerat...Ja antalet ansökningar för Platinum hade mångdubblats var det jag fick höra så det är helt klart att det givit flera nya platinum kunder.
Det är många som skaffat kortet där det som fått bägaren att rinna över till fördel för ett platinum är just Pontus in the Air.