Senator
Moderator
Så är det självklart, då börjar A380 rutterna från Munchen.
Sorry, my mistake. Tyckte jag tittade nogrant.......NOT
Jag märkte att man måste ha tillräckligt med poäng för att First ska visas. D v s söker du på t o r First till Asien men har bara 170k på kontot så kommer bara business visas. Söker du enkel räcker det med att du har 105k på kontot gissar jag.Har främst tittat på FRA-Asien/Indien och inte hittat något
Jag har bara 55+ k poäng på kontot, men ser ”massor” av platser i alla klasser, beroende på vilka rutter jag söker på... Se tex nedan..Jag märkte att man måste ha tillräckligt med poäng för att First ska visas. D v s söker du på t o r First till Asien men har bara 170k på kontot så kommer bara business visas. Söker du enkel räcker det med att du har 105k på kontot gissar jag.
Jag har bara 55+ k poäng på kontot, men ser ”massor” av platser i alla klasser, beroende på vilka rutter jag söker på... Se tex nedan..
Fråga till er LH F rävar som har rutin på att bevaka platstillgång... FRA - SIN med LH F verkar något svårare att hitta platser på än andra destinationer i Asien. Men om det bara är två F platser upptagna 2 veckor innan avgång, hur stor skulle ni säga att chansen är att LH öppnar upp 1 award plats direkt 14 dagar innan? Är det kanske mer sannolikt att platsen öppnas upp ännu närmre avgång just för att FRA - SIN flighten brukar bli ganska välfylld i F?