Senaste nytt

60 timmar first på en vecka

Följer också med spänning dramat från Thai First lounge i BKK. Mitt största drama här var en extremt seg medium rare köttbit och spänning på vilken 747 variant som ska ta mig till ICN ikväll. Hoppas det löser sig. BTW. Har extremt höga förväntningar på Asiana First i morgon.

Jo, men eftersom ANA har en egen kärra med lediga säten i F till LAX imorgon, två timmar innan SQ-flighten så är nog chanserna små.
Om de helt ställer in dagens flight är vi 7 eller 8 som var i First som ska bokas om. Tror dock de kör planet även om det kanske blir imorgon förmiddag.

Nu kommer en hel armada med snöröjningsbilar utanför fönstret. På Haneda landar och startar lite plan i alla fall.
Undrar hur länge KE1 kan cirkulera här utanför.

Följer också med spänning dramat från Thai First lounge i BKK. Mitt största drama här var en extremt seg medium rare köttbit och spänning på vilken 747 variant som ska ta mig till ICN ikväll. Hoppas det löser sig. BTW. Har extremt höga förväntningar på Asiana First i morgon.
Du ska ha höga förväntningar på Asiana, åtminstone maten och hårdvaran.

SAS appen har bra koll på läget...
Screenshot_20180122-214122.jpg

Enligt accuweather ska det snöa till 7 imorgon bitti. Ser ju inte lovande ut för idag. Kommer vi iväg 7 imorgon bitti så hinner jag till SFO typ strax innan midnatt (om de nu får landa så sent). Det skulle kunna fungera för mig i alla fall.

Toppen