Canadien
Medlem
Vilken flight då? Inte från NRT till LAX/SFO vad jag kan se, bara Business på de 77W / 789 som går därifrån.United kör också, men inte så rolig F där.
Vilken flight då? Inte från NRT till LAX/SFO vad jag kan se, bara Business på de 77W / 789 som går därifrån.United kör också, men inte så rolig F där.
Om de helt ställer in dagens flight är vi 7 eller 8 som var i First som ska bokas om. Tror dock de kör planet även om det kanske blir imorgon förmiddag.Jo, men eftersom ANA har en egen kärra med lediga säten i F till LAX imorgon, två timmar innan SQ-flighten så är nog chanserna små.
Du ska ha höga förväntningar på Asiana, åtminstone maten och hårdvaran.Följer också med spänning dramat från Thai First lounge i BKK. Mitt största drama här var en extremt seg medium rare köttbit och spänning på vilken 747 variant som ska ta mig till ICN ikväll. Hoppas det löser sig. BTW. Har extremt höga förväntningar på Asiana First i morgon.
Undrar hur länge KE1 kan cirkulera här utanför.
Fast den ligger alldeles för högt, 24k fot nu 290 knots. Vilka andra flygplatser finns i närheten?Nu ser den ut att gå mot Haneda istället...