Senaste nytt

60 timmar first på en vecka

Kommer vi bara iväg idag så är det lugnt med att flyga till SFO för mig, även om mina planer för vad som skulle göras i SF nu riskerar att spricka.

Skulle uppskatta om man kunde få lite förslag på rutter jag kan åka från Narita till Kalifornien i First så jag vet vad jag kan föreslå om vi inte kommer iväg idag.
Är det några fler alternativ än ANA och Singapore Airlines?

Skulle uppskatta om man kunde få lite förslag på rutter jag kan åka från Narita till Kalifornien i First så jag vet vad jag kan föreslå om vi inte kommer iväg idag.

United kör ingen First vad jag kan se. Air China finns nog... Sedan om de tillåter icke-alliansbolag så flyger Cathay first från Hong kong till LAX och även en om dagen till SFO med First.

Från Haneda verkar plan starta och landa nu i alla fall. Narita verkar stängt, ligger något plan på holding utanför just nu.

United kör också, men inte så rolig F där.
JAL har en flight också, men fel allians så kanske blir svårt. Samma med American.

SQ12 till LAX verkar ha 2 lediga platser i First, det får bli mitt första alternativ om det skiter sig. Drömma kan man ju göra i alla fall :)

Snön vräker fortfarande ner och de kör fortfarande snöröjning på Thais A380.
Jo, men eftersom ANA har en egen kärra med lediga säten i F till LAX imorgon, två timmar innan SQ-flighten så är nog chanserna små.

Toppen