h9kh9k
Medlem
Står det inte att om man uppgraderat med poäng ska man bortse från summan på kvittot?Såg på uppdaterat kvitto att jag betalat 458kr för SAS Plusgrade, trodde det var bara poäng man la, inte cash??
Står det inte att om man uppgraderat med poäng ska man bortse från summan på kvittot?Såg på uppdaterat kvitto att jag betalat 458kr för SAS Plusgrade, trodde det var bara poäng man la, inte cash??
Kan inte se det någonstans, snarare står det ytterligare specificerat att det är originalsumman + dessa 458kr på kvittot. Jaja ingen fara på taket ringer SAS och kollar.Står det inte att om man uppgraderat med poäng ska man bortse från summan på kvittot?
Någonstans står det men det är inte alltid logiskt var. När kan har budat med poäng och det gått igenom så får man ett felaktigt kvitto på sek. Dessa pengar dras inte någonstans.Kan inte se det någonstans, snarare står det ytterligare specificerat att det är originalsumman + dessa 458kr på kvittot. Jaja ingen fara på taket ringer SAS och kollar.
Har tidigare stått i mailtexten när uppgraderingen bekräftas att den gått igenomKan inte se det någonstans, snarare står det ytterligare specificerat att det är originalsumman + dessa 458kr på kvittot. Jaja ingen fara på taket ringer SAS och kollar.
Ah där var det. Tack.Har tidigare stått i mailtexten när uppgraderingen bekräftas att den gått igenom
med abonnemang antar jag du menar expertflyer?Någon med abonnemang som kan hjälpa mig att se bokningsläget, jag har en Plus, S, som jag försöker uppgradera till Business och undrar hur det ser ut egentligen..?
20 feb CPH-EWR SK909 och retur 23 feb SK910
med abonnemang antar jag du menar expertflyer?
Tagna säten:
Visa bifogad bild 71879
Availability of classes:
Visa bifogad bild 71880
Nu vet jag inte hur I klass specifikt fungerar i förhållande till Plusgrade men det finns inga award säten just nu. i klass I.
seatmappen kan man ju inte gå på dirket då det kan finnas sålda biljetter utan att folk seatat sig.Så med andra ord ganska gott om plats, om jag tolkar det rätt?
med abonnemang antar jag du menar expertflyer?
Tagna säten:
Visa bifogad bild 71879
Availability of classes:
Visa bifogad bild 71880
Nu vet jag inte hur I klass specifikt fungerar i förhållande till Plusgrade men det finns inga award säten just nu. i klass I.