Senaste nytt

AVIS: 5.000 poäng min. 2 dagar t.o.m december 2018 (boka senast 28/2)

Homer

Medlem
5 000 Extra Points this Winter!

1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus

2. Only valid for reservations taking place between 16th January – 28th February, 2018 and rentals taking place before 31st December 2018

3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.

4. 5,000 Extra points awarded for any rentals of 2 days or longer and minimum of Car Group C

5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days

6. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions

7. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply

8. See www.avisworld.com/EuroBonus for full terms and conditions


Great Avis deals for EuroBonus members

Terms and Conditions Eurobonus
 
@Sebastian Lauterbach Du kan vara lugn. Kolla villkor 4, "any rentals of 2 days or longer". Avis tjänar ju mer pengar ju längre du hyr, de uppmanar långa hyror.

Villkoret du hänvisar till är till för att täcka in folk som försöker dela upp en hyra, på säg åtta dagar i fyra hyror om två dagar vars, med återlämning av bilen mellan varje hyra för att trigga Eurobonuspoängen. Det är inte ett önskat beteende från Avis som de därför försöker friskriva sig från.
 
Det som står längst ner på sidan är lite tydligare


11. Consecutive or conjunctive rentals will not qualify for EuroBonus Extra points – only the first qualifying rental in such situations will be awarded EuroBonus Extra points.

(lämna och hämta på en annan station samma dag funkar dock bra)
 
Last edited:
consecutive rentals

Kan intyga att det fungerar att lämna och hämta på samma station
utan uppehåll om man krediterar hyrorna till olika program.
T.ex. Eurobonus - Club Carlson - Eurobonus osv.
 
De har ändrat så nu är det tydligen förbetalning som gäller!
På sid 2 där man väljer bil står det fortfarande

Pay Later means you pay for your rental when you return your car....
Please read the pay later Terms and Conditions.

Men på sidan 3 där man bekräftar står det
Yes, I have read and accept the Pay Now Terms and Conditions.
(och där länkas det till just de villkoren)

Jag testade att göra om en bokning jag gjorde förra veckan, då var det
Pay Later på sidan man bekräftar, nu Pay Now.
 
De har ändrat så nu är det tydligen förbetalning som gäller!
På sid 2 där man väljer bil står det fortfarande

Pay Later means you pay for your rental when you return your car....
Please read the pay later Terms and Conditions.

Men på sidan 3 där man bekräftar står det
Yes, I have read and accept the Pay Now Terms and Conditions.
(och där länkas det till just de villkoren)

Jag testade att göra om en bokning jag gjorde förra veckan, då var det
Pay Later på sidan man bekräftar, nu Pay Now.
Men lol. Hur är avbokningsvillkoren/-kostnaderna för bokningar utförda fr.o.m. nu angivna på bekräftelsesidan?
 
Men lol. Hur är avbokningsvillkoren/-kostnaderna för bokningar utförda fr.o.m. nu angivna på bekräftelsesidan?

Ingen aning om det är samma överallt, det här fick jag för ARN och LAX.



2. Terms and conditions for Pay Now
2.5 If you cancel your booking on the same day the reservation is made, no cancellation fee will be applied.

2.6 If you cancel your booking up to 3 days prior to collection you will receive a full refund less £40 / €50 (£80 for vehicles from the Avis Prestige Fleet) which will be applied by way of compensation to AFC.

2.7 If you cancel your reservation within 3 days prior to the rental date shown in your booking, a fixed compensation amount, similar to the average 3 day rental amount will be applied. If you have rented for less than 3 days, the full amount of the voucher will be kept as compensation

2.8 If you do not collect your vehicle and do not cancel, there is no refund and the full amount of the voucher will be kept as compensation.

2.9 In order to obtain a refund of the amount you have paid for your voucher (where applicable) you must write to the following address requesting the money be refunded.


  • Avis Budget UK Ltd
    Avis Budget House
    Park Road
    Bracknell
    Berkshire
    RG12 2EW
    United Kingdom


3. Changing Bookings
a) If you change a booking and the charges for the Rental Services are greater than the face value of your voucher, you will be charged the difference at Avis' then-current rates and the additional amount will be payable at the time of modification.
b) If the cost of the changed booking is less than the cost of the face value of the voucher, NO REFUND will be made.




Online Prepay Terms & Conditions
 
Toppen