Senaste nytt

AVIS: 5.000 poäng min. 2 dagar t.o.m december 2018 (boka senast 28/2)

Men gick du ända till sidan 3 "Driver details."

Jag testade också med Costa Rica och det blev pay later på sid 2 "Quote" men ändrades på sidan 3 "Driver details.",
och det är ju på den sidan man ska bocka av och godkänna
Yes. Jag gick hela vägen för jag behöver en bil när jag ska dit i mars. Så jag hade bokat även om det varit betala nu. Skumt.

Ändrar man country of residence får man lite annorlunda resultat.
Tyskar och britter som hyr på Arlanda får välja.

Avis UK.jpg

Avis DE.jpg

Alltså oftast inga problem för mig då jag aldrig i princip bokat av en bil, men gillar inte extra meck! Hämtade precis ut en bil från denna kampanj på Kastrup :)

Ja det är ju så naturligtvis och därför jag ej kommer nyttja det lika mycket nu. Det blev lite trevliga poäng, och jag fortsätter nog hyra med Avis då jag fått bra service, men krediterar någon annan stans :)
Oftast hyr ju jagni tjänsten så kostnaden spelar inte riktigt lika stor rol som privat men vill inte vara bunden mot avbokningskostnad

Bokar man långt i förväg kanske priset ändras/det kommer ett bättre erbjudande...

Har försökt boka lite men får bara ett felmeddelande.
  • Unfortunately this rate cannot be prepaid, however you can confirm your booking and pay at time of rental. (GB-GB-EP511)
Problemet är att det inte finns något sett att gå vidare och konfirmera utan man får felmarkering på kreditkortet. Någon som vet hur man kommer runt det? Pratade med utlämningsstället och de visste inte vad det beror på.

• Unfortunately this rate cannot be prepaid, however you can confirm your booking and pay at time of rental. (GB-GB-EP511)
Problemet är att det inte finns något sett att gå vidare och konfirmera utan man får felmarkering på kreditkortet. Någon som vet hur man kommer runt det? Pratade med utlämningsstället och de visste inte vad det beror på.
Vilken rate försöker du boka?
Dealen med 10.000 poäng var t.om. den 15 Januari.

Fick det också, försökte boka på LAX nästa helg, ringde in och bokade istället, sa att det var genom Eurobonus-sidan, då bad han direkt om Eurobonus-nummer och sa till och med själv att det var 5000 poäng som gällde utan att jag frågade :)

Behövde inte ange något kort heller så blev dessutom Pay later

Fick det också, försökte boka på LAX nästa helg, ringde in och bokade istället, sa att det var genom Eurobonus-sidan, då bad han direkt om Eurobonus-nummer och sa till och med själv att det var 5000 poäng som gällde utan att jag frågade :)

Behövde inte ange något kort heller så blev dessutom Pay later
Får samma fel, vilket nummer ringer man?

Toppen