Senaste nytt

EuroBonusExpert - Sökmotor, lågpriskalender, etc...

Jag har lagt till poängintjäning nu. Den visar minsta antal poäng man kan tjäna på rutten (eftersom jag inte får tillbaka någon info om extra stopp eller bokningsklass). Så nu kan man även filtrera och sortera på antal poäng och pris/poäng :)

Jämförelsepriser: Köpa baspoäng kostar 1 kr/poäng. Köpa extrapoäng kostar 0.2 kr/poäng.

Screenshot 2017-12-25 16.38.13.png

Jag har lagt till poängintjäning nu. Den visar minsta antal poäng man kan tjäna på rutten (eftersom jag inte får tillbaka någon info om extra stopp eller bokningsklass). Så nu kan man även filtrera och sortera på antal poäng och pris/poäng :)

Jämförelsepriser: Köpa baspoäng kostar 1 kr/poäng. Köpa extrapoäng kostar 0.2 kr/poäng.

Visa bifogad bild 70467

Bra funktion.
Visar den poängen för enkel resa men priset för t/r?

Var hittar du dessa regler?
Terms and conditions | SAS klicka ut "General Terms and Conditions", och därefter avsnittet om "Conditions for using our website".

Och ja, det innebär bland annat att jag bryter mot de reglerna med att posta länken ovan. Och det är väldigt uppenbarligt "catch all"-regler, vilket i praktiken ger dem argument mot vem som helst som gör vad som helst. Som väldigt många andra siter också gör. Men så länge man inte gör något som "upprör" dem, så kan man nog utgå ifrån att inget händer.

Mycket trevligt verktyg. Jag saknar dock mina två hemflygplatser Luleå (LLA) och Skellefteå (SFT) som valbart för utresa.
Har du möjlighet att lägga till dom?

Vore trevligt att kunna söka på enkelresor också.

Toppen