När man söker bonusresor via sas.se har jag en "meny" längst upp med både Mastercard premium och Amex 50% (har båda korten). Är Amex kampanjen min 2-4-1 eller kan jag nyttja så mkt jag vill?
Fly Premium rabatt kan du utnyttja flera gånger så länge du har en Fly Premium nivå (det finns olika nivåer).När man söker bonusresor via sas.se har jag en "meny" längst upp med både Mastercard premium och Amex 50% (har båda korten). Är Amex kampanjen min 2-4-1 eller kan jag nyttja så mkt jag vill?
Grazie mille.Det är din 2-4-1.
Jag har två MCP, varför?Fly Premium rabatt kan du utnyttja flera gånger så länge du har en Fly Premium nivå (det finns olika nivåer).
Amex 2-4-1 voucher (50% poängrabatt kupong) gäller endast det antal du har.
Jag har ingen aning. Jag har bara en MCP.Jag har två MCP, varför?
För att dom är gratis?
Om det är fare buckets du är ute efter så visas väl det inte på varken United eller ANA?Nästa newbie fråga, varför ska man använda United och ANA's söktjänster när ExpertFlyer gör det så mkt enklare att se vilka Farebuckets som finns? För att dom är gratis?
Menade om farebuckets visas så ser man awards (IX), men klart att gratis är gottOm det är fare buckets du är ute efter så visas väl det inte på varken United eller ANA?
IX visas inte i den vanliga sökningen i ExpertflyerMenade om farebuckets visas så ser man awards (IX), men klart att gratis är gott![]()