Jo det går alldeles utmärktWyll skrev:Kan man som EBD inte välja plats när man bokar SAS Go Light inom Europa?Klicka för att utvidga...
Gjorde det för 10 minuter sedan //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.pngWyll skrev:Kan man som EBD inte välja plats när man bokar SAS Go Light inom Europa?Klicka för att utvidga...
Jag gjorde det senast för 2 dagar sedan. Har du testat incognito i browsern eller en annan browser?Wyll skrev:Jag kan inte klicka på den dock??Visa bifogad bild 70926Klicka för att utvidga...
yes google chrome. Reser dock med spädbarn men det ska väll inte påverka?palmen skrev:Jag gjorde det senast för 2 dagar sedan. Har du testat incognito i browsern eller en annan browser?Klicka för att utvidga...
Skulle inte förvåna mig om det på något sätt stoppar möjligheten att välja säte, men har inga belägg för den gissningen.Wyll skrev:yes google chrome. Reser dock med spädbarn men det ska väll inte påverka?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Skulle inte förvåna mig om det på något sätt stoppar möjligheten att välja säte, men har inga belägg för den gissningen.Klicka för att utvidga...
Beror garanterat på det. Hade strul med samma sak när jag flög med familjen över jul. Kunde seata övriga familjen, men jag själv (med infant) var omöjligt.Wyll skrev:yes google chrome. Reser dock med spädbarn men det ska väll inte påverka?Klicka för att utvidga...
Det är spädbarnet som är problemet. Du får ringa in, öppet 24/7.Wyll skrev:yes google chrome. Reser dock med spädbarn men det ska väll inte påverka?Klicka för att utvidga...
Antar att vi pratar long haul här. Jag tror att den är bokningsbar för de med status, osäker på vilken nivå som krävs. Jag har i vart fall valt 1A/1H vid några tillfällen, och det tidigare än 24 timmar innan avgång.Andreas Ekman skrev:En liten fråga om någon vet.Om stolen som har bassinet inte är blockad, betyder det att det är en infant inbokad på den platsen?Resan är i maj och den platsen 1H kan väl inte bokas eller väljas innan typ 24 timmar innan resa om den inte bokas just med infant.Eller har jag fel?Klicka för att utvidga...
Japp, verkar så. Troligtvis kan EBG också välja den platsen.Andreas Ekman skrev:Okej så en med Diamond status kan boka 1H innan 24h men en vanlig EBS kan inte välja den platsen innan 24h?Klicka för att utvidga...
Fick du något svar på detta?Wyll skrev:Blir att checka med SAS imorgon. Väskorna stammer ju så hmm knas.Klicka för att utvidga...