Hur lång tid gäller Miles:en om man säger upp kortet?MrDollar skrev:Hur kommer ni andra göra efter 31/12 när kampanjen är slut? Själv tänker jag sänka limiten och bara betala typ Netflix / Spotify varje månad med det för att miles inte ska gå ut. Primära samlandet av poäng kommer gå till EuroBonus med SAS Amex / SAS MC.Klicka för att utvidga...
Rasmuss skrev:Hur lång tid gäller Miles:en om man säger upp kortet?Klicka för att utvidga...
Jag tror inte att den gäller i t ex Swiss-loungerna, utan du får nog hålla dig till Lufthansas egna businesslounger.ekf skrev:Är det någon som har erfarenhet av lounge-vouchern som man fick med kortet? Det står ju att den gäller i valfri Lufthansa Business Lounge, men det jag funderar på är om det är strikt Lufthansa-lounger eller även Lufthansa Groups Business-lounger... (i exvis BRU, GVA)Klicka för att utvidga...
ekf skrev:@RasmussDet du citerade handlar om vilka flygbolag man måste åka med för att få använda vouchern, inte vilka flygbolags lounger den gäller på. Jag tror nog att det är som@Jakob Österbergskrev, men har en liten förhoppningOm ingen annan provat så kommer jag försöka i februari, så vet vi...Klicka för att utvidga...
Rasmuss skrev:Germany: Berlin-Tegel Bremen Dresden Dusseldorf Frankfurt Hamburg Hannover Cologne Leipzig Munich Nuremberg StuttgartEurope:Athens London-Heathrow Milan-Malpensa Paris-Charles de GaulleIntercontinental: Boston Detroit Dubai DelhiNew York-John F. Kennedy New York-Newark Washington-DullesKlicka för att utvidga...
Ganska snabbt efter månadsskiftet. Kan det vara 5-7 dagar typ? De är daterade den sista varje månad i vart fall.Jonas C skrev:När brukar poängen från kortet komma in på Miles&More kontot?Klicka för att utvidga...
Hmm okej. Den enda överföringen som gjorts på kontot var den 31 oktober 2017. Inget sedan dess trots en hög spend på kortet. Kan det ha uppstått något fel måntro?Jakob Österberg skrev:Ganska snabbt efter månadsskiftet. Kan det vara 5-7 dagar typ? De är daterade den sista varje månad i vart fall.Klicka för att utvidga...
Var du medlem hos Miles & More sedan tidigare eller kryssade du i på kreditkortsansökan att du inte var medlem och förlitade dig på att Resurs Bank skulle klara av att reda ut detta utan strul?Jonas C skrev:Hmm okej. Den enda överföringen som gjorts på kontot var den 31 oktober 2017. Inget sedan dess trots en hög spend på kortet. Kan det ha uppstått något fel måntro?Klicka för att utvidga...
henrik l skrev:Har vi tagit upp hur man höjer befintligt kreditlimit på smidigaste sätt? Har letat lite på hemsidan, men inte lyckats hitta något.Klicka för att utvidga...
Arbete har förstört mycket fritid...Matsson skrev:måste ta ledigt ordentligt så jag hinner shoppaKlicka för att utvidga...
swb skrev:Känner mig lurad, jag fick ingen voucher med mitt kort.Klicka för att utvidga...