Senaste nytt

Utmaning/Lek: Jorden runt med riktiga flyg 3.0.1

Nu är vi väl ändå fast? Ska vi inte ta och hoppa tillbaka till SFO och studsa över till Asien och se om vi kan få med Sydamerika den vägen? @Smuffe
När biljetten köptes till SJD var jag övertygad om att det kunde gå att komma vidare därifrån. Men jag var nog överförfriskad vid den övertygelsen... :) Föreslår också att vi backar tillbaka till SFO.

När biljetten köptes till SJD var jag övertygad om att det kunde gå att komma vidare därifrån. Men jag var nog överförfriskad vid den övertygelsen... :) Föreslår också att vi backar tillbaka till SFO.

Det är som påpekat tidigare, kontrollera iaf om det finns en väg vidare från den tilltänkta flygplatsen. ;)

Jag befinner mig en kopiös jakt att hitta en sträcka med rimligt antal steg tillbaka (LÄS!!! VILL UNDVIKA SFO...) så jag återkommer inom kort innan jag förhoppningsvis har somnat med ett resultat. :)

Då har jag lösningen på det mesta och svaret är bland annat 42...

Vi backtrackar tillbaka till Las Vegas för att få ihop minsta antal stopp för att kunna komma tillbaka senare.

Las Vegas - Salt Lake City med Delta DL978.

Salt Lake City till Hailey, Sun Valley i Idaho med Delta DL4516.

Alaska Airlines tar oss till Seattle med flight AS2345.

Redan går vidare till San Francisco med Virgin America VX1751.

Från San Francisco hoppar vi till San Diego med Virgin America VX1950.

Nu får ni hitta nästa hopp, jag rekommenderar att ta en titt västerut. ;)

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Vi får se till att inte göra för stora utflykter nu i Asien om vi skall kunna ta oss tillbaka till Nordamerika. Vi behöver nog använda (HKG, PEK, ICN) när vi skall tillbaka till Nordamerika.

Många städer i Kina, med den potenta och potentiella rutten från Guam som jag kikar på nu (hoppas att ni andra ser samma rutt... ;)) så kan vi ta oss tillbaka till Nordamerika via Kina.

Toppen