Har du varit på din resa? Hur gjorde du isf? Jag åker 27/12, är inne på att förvara på Changi.Exakt - jag var inne på den varianten också. Kollade även varianten att skicka till postkontor där, men lyckades inte hitta nån vettig lösning där. Om du hittar nån fiffig variant som verkar säker (menar då om det går att lita på att hotellet tar emot och förvarar paketet innan man är där) får du gärna bidra med hur du lagt upp det.
Jag åker också 27/12. Behöver nog ett par dosor med mig.Jag åker 27/12, är inne på att förvara på Changi.
Se där! Vi flyger GOT - MUC - IST - SIN. Turkish verkar ankomma Terminal 1. På T1 verkar det finnas en bag store här: Departure Transit Lounge, Level 2, Transit Area. Min fråga som aldrig varit på Changi är: kommer jag åt den när jag ankommer med ett flyg från Istanbul? I USA kommer man inte åt någonting airside, utan slussas rakt igenom immigration, tull osv.Jag åker också 27/12. Behöver nog ett par dosor med mig.
Tack, slarvigt av mig att skriva alla terminaler, du nämnde T1, T2 och T3 i tidigare post. Ber om ursäkt.Mellan T1, T2 och T3 är inga problem på så kallad "airside" (egentligen efter immigration men inte efter säkerhetskontroll).
Däremot tror jag inte att man kan flytta sig mellan T1, T2 & T3 och T4 så lätt då T4 har central säkerhetskontroll, inte säkerhetskontroll vid gaten.
Om du inte hamnar på T4 så kommer du till gemensam "transit area" på T1, T2 och T3 vilket är tillgänglig för både ankommande och avgående resenärer.Tack, slarvigt av mig att skriva alla terminaler, du nämnde T1, T2 och T3 i tidigare post. Ber om ursäkt.
Du råkar inte veta om jag kommer åt ”T1 Transit Area” när jag anländer med Turkish?
Kanon, tack så mycket!Om du inte hamnar på T4 så kommer du till gemensam "transit area" på T1, T2 och T3 vilket är tillgänglig för både ankommande och avgående resenärer.
Har du varit på din resa? Hur gjorde du isf? Jag åker 27/12, är inne på att förvara på Changi.
Har du varit på din resa? Hur gjorde du isf? Jag åker 27/12, är inne på att förvara på Changi.